Dyrektor generalny JYSK Polska, Piotr Padalak, zaprasza na vloga

Informacja Prasowa - 19.02.2019
179

Dyrektor generalny JYSK Polska, Piotr Padalak, zaprasza na vloga

Dyrektor generalny JYSK Polska zaprasza na vloga

Ciekawostki z życia firmy, fakty, liczby, akcje społeczne, inicjatywy pracowników –
a to wszystko w dynamicznej formie filmów. JYSK zaprasza na vlog JYSK PRACA.
W najnowszym odcinku dyrektror generalny JYSK Polska Piotr Padalak opowiada o historii firmy w Polsce. Wszystkie odcinki można oglądać na kanale firmowym JYSK Polska na YouTube. 

Bohaterami poszczególnych części są pracownicy – to oni opowiadają i pokazują, jak firma działa na co dzień  i według jakich wartości.

JYSK niejednokrotnie potwierdził, że jest firmą otwartą na nowe rozwiązania w wielu obszarach. Uruchamiając vloga, stawia w komunikacji na świeżą, ciekawą formę narracji. – W JYSK naprawdę dużo się dzieje i zależy nam, by zaprezentować to jak najszerszemu gronu odbiorców – mówi Aleksandra Chalimoniuk, dyrektor komunikacji i PR. – Niezwykle ważne jest dla nas, by nasza opowieść o JYSK była interesująca i przyciągająca. Dlatego podjęliśmy decyzję o starcie firmowego vloga.

Narratorem najnowszego vloga jest Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska od 20 lat. Opowiada o początkach firmy w Polsce i rozwoju. Zdradza, dlaczego Duńczycy zdecydowali, że siedziba główna JYSK Polska będzie w Gdańsku oraz przedstawia wieloletnich pracowników firmy.

W poprzednich odcinkach poznaliśmy Rafała, inicjatora akcji charytatywnej „Poduszka dla Maluszka”, Izę, która opowiadała o tym, jak spędza z rodziną wolną Wigilię. Hania prowadziła relacje ze spotkania z blogerami lifestylowymi poświęcone dobremu snu.

Każdą z następnych części poprowadzi inny pracownik. – Wszystkie sukcesy firmy są zasługą ludzi w niej pracujących – mówi Aleksandra Chalimoniuk. – To oni czynnie uczestniczą w jej życiu na co dzień, znają ją od przysłowiowej „podszewki”, ale też podejmują szereg działań, którymi chcemy się pochwalić. Mają największą wiedzę, o tym, jak funkcjonuje JYSK, jak również – co chciałabym szczególnie podkreślić – mogą podzielić się z widzami swoimi osobistymi doświadczeniami. To najbardziej wiarygodne świadectwo.

W najnowszym odcinku poznajemy dyrektora generalnego JYSK Polska, Piotra Padalaka, który wprowadzał JYSK na polski rynek. W kolejnych odcinkach zobaczymy m.in. członków klubu biegacza i pracowników obsługi klienta.

– Tematów do kolejnych odcinków z pewnością nam nie zabraknie – mówi Aleksandra Chalimoniuk – Naszym zdaniem, te wydarzenia, akcje, inicjatywy lepiej pokazać – niż na przykład o nich pisać. To bardziej efektywna komunikacja, a mam też nadzieję, że także wciągająca. Dlatego zapraszam wszystkich na naszego vloga JYSK PRACA.

JYSK przy produkcji vlogów współpracuje z Good For You.Wojtek Kardyś, Adrian Kilar.

Vlog JYSK PRACA jest dostępny na kanale JYSK Polska naYou Tube

Co zrobić, żeby dobrze się wyspać | JYSK VLOG 4

Czym jest wolna Wiligia | JYSK VLOG 3

Pomóż nam pomóc innym | JYSK VLOG 2

Ilu pracowników zatrudnia JYSK | JYSK VLOG 1 

JYSK jest międzynarodową siecią handlową, wywodzącą się z Danii, która sprzedaje „wszystko dla domu”. Jej założycielem jest Lars Larsen, który w 1979 roku otworzył swój pierwszy sklep w duńskim mieście Arhus.

Do Grupy JYSK należą JYSK Noric, JYSK Franchise and DÄNISCHES BETTENLAGER

Gupa JYSK obejmuje obecnie 2 700 sklepów. Roczny obrót w roku finansowym 2017/2018 wyniósł
3,57 miliardów €. Sieć zatrudnia ok. 23 000 pracowników w 51 krajach na całym świecie.

Chociaż JYSK jest dziś firmą globalną, firma zarządzana jest w oparciu o skandynawskie korzenie. Odzwierciedla to kulturę firmy i sposób, w jaki prowadzimy działalność.

W Polsce JYSK istnieje od 2000 roku. Siedziba JYSK Polska znajduje się w Gdańsku. Sieć dynamicznie się rozwija, każdego roku otwieranych jest kilkanaście nowych placówek. W Pollsce jest ponad 220 sklepów. Firma prowadzi też sprzedaż on-line. W Polsce JYSK zatrudnia ponad 2 200 osób.

Comments

comments

179
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...