„Droga do gwiazd. Jak budować wizerunek i markę osobistą” Aliny Stasiak – recenzja
Redakcja PR - 05.05.2017Recenzja książki Aliny Stasiak "Droga do gwiazd"
Wielki świat showbiznesu, polityki, kultury… Kto nie marzył w swoim życiu choć przez moment o sławie i byciu na szczycie? Alina Stasiak w debiutanckiej książce „Drodze do gwiazd” przybliża czytelnikom, co tak naprawdę składa się na wizerunek gwiazdy i jak trudno utrzymać markę osobistą.
Alina Stasiak jest specjalistką w zakresie budowania wizerunku i marki osobistej. Pracuje na co dzień z osobami publicznymi, artystami, ludźmi z pierwszych stron gazet. „Droga do gwiazd” powstała na bazie jej wieloletniego doświadczenia, dzięki czemu książka wręcz kipi od praktycznych przykładów, podpartych solidną wiedzą merytoryczną.
„Droga do gwiazd” składa się z dziesięciu rozdziałów – każdy z nich poświęcony jest konkretnej sferze wizerunku i marki osobistej. Autorka w niezwykle lekkiej, przystępnej formie opowiada o kolejnych aspektach wizerunkowych, dzięki czemu książkę czyta się nie jak teoretyczny podręcznik akademicki, ale jak lekki poradnik. Co najważniejsze – autorka serwuje czytelnikowi dawkę solidnej, merytorycznej wiedzy, którą trudno było do tej pory zdobyć, nie inwestując w specjalistyczne kursy.
„Droga do gwiazd” jest wypełniona praktycznymi przykładami z polskiego i zagranicznego rynku. Dzięki temu czytelnik może na nowo spojrzeć na głośne sprawy medialne – tym razem, z perspektywy specjalisty od budowania wizerunku. Alina Stasiak analizuje m.in głośna aferę z udziałem Kamila Durczoka, słynną sesję zdjęciową na cmentarzu Justyny Steczkowskiej czy fenomen Ewy Chodakowskiej. Przykładów tego typu w książce jest mnóstwo.
Debiutancka książka Aliny Stasiak to znakomita lektura nie tylko dla specjalistów od budowania wizerunku i PR. Po książkę może sięgnąć każdy, kto chce w świadomy sposób podejść do budowania własnej marki osobistej. A ta jest potrzebna we współczesnym świecie nie tylko gwiazdom z okładek magazynów czy politykom.
Alina Stasiak, „Droga do gwiazd. Jak budować wizerunek i markę osobistą”. Do kupienia na stronie Wydawnictwa Słowa i Myśli oraz w dobrych księgarniach—> Link