Doświadczony w Social Mediach Michał Kaliściak wzmacnia zespół kreacji 180heartbeats + Jung v Matt

Informacja Prasowa - 17.07.2023
200

Michał Kaliściak objął stanowisko Head Of Content & Activation

Od 1 Lipca Michał, pracujący w 180 od 6 lat, obejmuje nowe stanowisko – Head Of Content & Activation i dołącza do zespołu Antoniego Kamińskiego, Associate Creative Director’a. Dzieli się swoim doświadczeniem i wypracowuje koncepty kreatywne, wykorzystując wiedzę w budowaniu marek poprzez Social Media.
Michał Kaliściak, pracuje w 180heartbeats + Jung v Matt od ponad 6 lat i z agencją związany jest od początku swojej kariery zawodowej. Był odpowiedzialny za zarządzanie zespołem Social Media oraz tworzenie unikalnych treści, m.in. dla Burger King, Red Bull MOBILE, Converse, Ben & Jerry’s, Tymbark, Sizeer, Clouds Fest by Glo oraz Husqvarna.
Kampanie, w których odpowiadał za social media zostały nagrodzone m.in. przez Cannes Lions, Effie, KTR, Mixx Awards czy MMP.
Od lipca Michał objął rolę Head Of Content & Activation – przy kampaniach dla marek będzie odpowiedzialny zarówno za content pisany jak i wizualny oraz koncepcje i mechaniki aktywacji – offline oraz online.
Antoni Kamiński w połowie lutego objął rolę Associate Creative Director w agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Ma kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe, które zdobywał w agencjach takich jak VMLY&R, Saatchi & Saatchi, Grey Group Poland czy Leo Burnett. Kamiński współtworzył kampanie między innymi dla marki Danone, BNP Paribas, Fundacji Rak’n’Roll – Wygraj Życie, mBank, Tymbark, Bacardi, Ferrero czy CNN. Jego pomysły kreatywne były wielokrotnie nagradzane w Polsce oraz za granicą statuetkami Cannes Lions International Festival of Creativity, Golden Drum Festival of Creativity, London International Awards, The Gerety Awards, Effie Awards Poland, czy Kyiv International Advertising Festival.
W związku z rozwojem agencji Michał od lipca wspiera zespół Antoniego i jest odpowiedzialny za tworzenie contentu i kampanii dla marek takich jak Red Bull, Red Bull MOBILE i Converse Polska.
Ta zmiana to naturalny kierunek dla Michała, który wnosi do naszego zespołu nie tylko doświadczenie z pola Social Media, ale także ogromny potencjał kreatywny i duże pokłady dobrej energii. Nowe stanowisko, oraz marki dla których pracujemy, dadzą mu idealne warunki do dalszego rozwoju w branży.
– komentuje Antoni Kamiński, Associate Creative Director w 180heartbeats + Jung v Matt.Antoni Kamiński, Associate Creative Director oraz Michał Kaliściak, Head Of Content & Activation w 180heartbeats + Jung v Matt.

Comments

comments

200
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...