Dorota N. Haller w globalnych strukturach IAA

Informacja Prasowa - 04.07.2023
195

Dorota N. Haller jako członkini Diversity, Equity and Inclusion Council w strukturach IAA

Do Diversity, Equity and Inclusion Council IAA Global dołączyła Dorota N. Haller, wiceprezeska IAA Polska, CMO, Marketing, Communications and Digital Director w Honor Polska. Udział Polki w pracach rady to nie tylko ważne wyróżnienie, ale także odpowiedzialność za jeden z kluczowych obszarów w misji IAA, jakim jest różnorodność i równość.

Dorota N. Haller jest doświadczoną i nagradzaną ekspertką z dziedziny marketingu i komunikacji. Jest także aktywistką na rzecz równości kobiet i mężczyzn i specjalistką z zakresu DE&I. W 2022 roku zdobyła dyplom  University of Cambridge Judge Business School: DEI Strategies for Business Impact.

Od lat z zaangażowaniem działa społecznie jako mentorka, a także podcasterka w swoim autorskim programie „Hallo Haller”. Jako wiceprezeska Zarządu IAA Polska współodpowiada za nowe formaty branżowej dyskusji proponowane przez stowarzyszenie – podcasty w cyklu IAA POWER PODCAST i panele dyskusyjne IAA POWER HOUR. Podczas zeszłotygodniowego Walnego Zebrania Członków IAA Polska, Dorota N. Haller została wybrana do Zarządu Stowarzyszenia na kolejną, już drugą kadencję.

Aktualnie w składzie Zarządu jest dziewięć osób: sześć kobiet i trzech mężczyzn. Stowarzyszenie jest najszerszą i najbardziej zróżnicowaną reprezentacją branży reklamowej w Polsce, gdyż jako jedyna organizacja skupia wszystkich przedstawicieli uczestników procesu komunikacji marketingowej – marketerów, agencje oraz media.

– W IAA wierzymy, że różnorodność, równość i integracja są kluczowymi czynnikami napędzającymi kreatywność, współpracę i innowacje. Bez różnorodności nie moglibyśmy dostarczać innowacyjnych rozwiązań, czy śmiałych, nowatorskich idei. Tym bardziej cieszę się, że działania Global DE&I Council wesprze swą wiedzą i niezwykłą energią Dorota N. Haller – podkreśla Dagmara Szulce, Global Executive Director IAA.

– Czuję się dumna i zaszczycona, dołączając do struktur globalnych IAA. Wierzę, że równość i różnorodność czynią świat lepszym – mówi Dorota N. Haller. – Z radością zauważam, że środowisko komunikacji marketingowej zwraca coraz większą uwagę na kwestie związane z DE&I, a IAA ma je niejako w swoim DNA i w swojej misji – dodaje.

– Jako IAA chcemy być najbardziej zróżnicowanym i inkluzywnym stowarzyszeniem w branży komunikacji marketingowej na świecie i służyć innym, przede wszystkim naszym członkom i partnerom jako inspiracja w zakresie różnorodności i równości w wielu obszarach – takich jak rasa, religia, płeć, wiek, tożsamość czy orientacja seksualna. Cieszę się, że Dorota wniesie do Rady swoją pasję i doświadczenie – podkreśla Sheba Nandkeolyar, Global Vice President – Diversity, Equity and Inclusion IAA Global, Przewodnicząca DE&I Council IAA Global.

W gronie członkiń i członków DE&I Council IAA Global są: Sheba Nandkeolyar (przewodnicząca z Australii) oraz Kirsty Giordani (Wielka Brytania), Dagmara Szulce (Stany Zjednoczone), Sasan Saeidi (Zjednoczone Emiraty Arabskie),  Megha Tata (Indie), Carol Schuster (Stany Zjednoczone), Scott Reed (Stany Zjednoczone), Morana Bakula (Kanada) oraz Dorota N. Haller (Polska).

 Obchodzące w tym roku 30-lecie istnienia IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, jest najszerszą, najbardziej wpływową reprezentacją branży reklamowej w Polsce. To jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 180 i to grono stale się powiększa. Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność  i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami
zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.

IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r.

Oficjalna strona IAA Polska: www.iaa.org.pl

Comments

comments

195
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...