Dominika Jamroz awansowała na PR & Influencer Marketing Team Leaderkę w agencji oLIVE media

Informacja Prasowa - 16.01.2024
296

Dominika Jamroz z początkiem roku objęła stanowisko PR & Influencer Marketing Team Leaderki w oLIVE media

 Od teraz poprowadzi własny zespół, wraz z którym dalej realizować będzie działania z obszaru komunikacji i influencer marketingu dla marek lifestylowych.

Na pokładzie agencji oLIVE media Dominika od sierpnia 2023 zajmowała stanowisko Senior PR Specjalistki w dziale komunikacji marek lifestylowych, w tym głównie beauty i fashion. Obecnie, na nowym stanowisku odpowiadać będzie za zarządzanie zespołem komunikacji lifestylowej, budowanie strategii komunikacji w mediach tradycyjnych oraz społecznościowych, a także za koordynację i egzekucję kompleksowych kampanii wizerunkowych dla marek lifestyle, aktywności z obszaru media i public relations, influencer marketingu oraz social mediów.

W oLIVE media zespół Dominiki obsługuje marki beauty, fashion, biżuteryjne, m.in.  Gisada, Novinska, Magdalena Popiel czy EkskluzywneZegarki.pl z modelami najlepszych światowych marek takich jak Rolex, Patek Philippe czy Audemars Piguet. Zespół pracuje również nad egzekucją dużej kampanii z twórcami lifestylowymi dla jednego z największych polskich banków.

Dominika jest absolwentką dziennikarstwa i marketingu medialnego Uniwersytetu Warszawskiego. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w kilku warszawskich agencjach, m.in. On Board Think Kong, PR Lovin’ czy stor9_.

Awans Dominiki Jamroz łączy się ze strategią rozwoju oLIVE media, która skupia się na powiększeniu zespołu, wzmacnianiu kompetencji oraz rozbudowie wewnętrznych struktur. Oprócz Dominiki z nowym rokiem na stanowisko Junior PR Specjalistki awansowała Alicja Kulbat, która w zastępach oLIVE media jest od początku swojej ścieżki zawodowej, przechodząc przez staż i stanowisko PR Asystentki. Agencja niedawno ogłosiła też nawiązanie strategicznego partnerstwa z Wojtkiem Kardysiem. To kluczowy krok w kierunku jeszcze lepszej obsługi klientów i dostarczania w pełni dopasowanych strategii marketingowych.

Comments

comments

296
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...