dfusion communication rozwija zespół seniorski 

Informacja Prasowa - 12.01.2024
172

Wraz z początkiem roku dfusion communication, agencja PR i doradztwa wizerunkowego, wzmacnia struktury seniorskie.

Do zespołu firmy dołączył Rafał Bednarek, który kierował będzie pracami zespołu B2B. Z kolei na stanowiska Account Director awansowali Łukasz Łyczkowski oraz Piotr Krzesiński. 

Bednarek związany był ostatnio m.in. z Polską Agencją Żeglugi Powietrznej, gdzie pełnił funkcję wicedyrektora Biura Operacyjnego. Wcześniej współtworzył zespoły agencji Grayling Poland i Partner of Promotion. Był również odpowiedzialny m.in. za komunikację systemu viaTOLL, czy takich firm, jak Przedsiębiorstwo Państwowe “Porty Lotnicze”, PGNiG, Grupa Stalexport, Union Investment i HB Reavis. W swojej dotychczasowej karierze realizował również projekty komunikacyjne na rzecz Ministerstw Gospodarki, Spraw Zagranicznych czy Polskiej Agencji Rozwoju Przemysłu. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, komunikacji kryzysowej oraz Public Affairs. W dfusion będzie odpowiadał za koordynację projektów z obszaru B2B na stanowisku Account Directora oraz rozwijał kompetencję Public Affairs. Posiada blisko 20 letnie doświadczenie w branży Public Relations, które rozwijał prowadząc klientów z branż transportu, przemysłu, nieruchomości i innych.  

Łukasz Łyczkowski posiada prawie 15 lat doświadczenia w branży PR, w szczególności w komunikacji sportowej, technologicznej, brand oraz kryzysowej. Z dfusion communication związany jest od kwietnia 2021 r. Dotychczas koordynował działania dla marek Uber oraz Uber Eats, a także wspierał komunikację dywizji Corporate oraz Domestic Appliance dla Samsung. Jako Account Director odpowiedzialny będzie za koordynację prac poszczególnych zespołów klienckich, a także rozwój agencji w obszarach consumer tech, corporate oraz komunikacji kryzysowej. W przeszłości związany z m.in. z agencjami Hill & Knowlton, Havas PR oraz Havas Sports & Entertainment, w których realizował projekty m.in. dla takich klientów jak Huawei, T-Mobile, adidas, Reebok, Coca-Cola czy CANAL+. Na co dzień także wspiera działania medialne Jana Błachowicza – byłego mistrza świata UFC w kategorii półciężkiej.  

Piotr Krzesiński obecny jest na pokładzie dfusion communication od grudnia 2019 r. Rozwijał projekty Microsoft: Surface oraz Xbox, a także ESL, Uber na rynkach CEE, jak również prowadził działania komunikacyjne dla dywizji Memory oraz Central Eastern Europe Display marki Samsung. Wraz z awansem rozwijał będzie portfolio klientów z obszarów lifestyle i consumer tech. Jest laureatem Złotego Spinacza w kategorii Covid Response za projekt Intel Extreme Masters Katowice 2020.  W przeszłości związany był m.in. z agencjami BrandLab, Labcon, Polhem, gdzie koordynował projekty komunikacyjne dla: Nike, Bang & Olufsen, eve sleep, adidas, czy Frugo.  

 

Comments

comments

172
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...