Dentsu publikuje raport „Social Impact: 2021 Highlights”

Informacja Prasowa - 18.07.2022
77

Przedstawia najważniejsze wyniki z obszaru ESG za 2021 rok.

Dentsu publikuje raport „Social Impact: 2021 Highlights” i przedstawia najważniejsze wyniki z obszaru ESG za 2021 rok.

Dentsu opublikowało coroczny raport „Social Impact: 2021 Highlights”, stanowiący podsumowanie najważniejszych osiągnięć firmy na przestrzeni ubiegłego roku w zakresie ESG. Wśród kluczowych celów, jakie udało się zrealizować, grupa wskazuje: zmniejszenie emisji dwutlenku węgla do atmosfery o 53%, uzyskanie statusu Net Zero w ramach inicjatywy Science Based Targets czy wsparciu do ponad 30 000 młodych ludzi na całym świecie w obszarze kompetencji cyfrowych poprzez projekty edukacyjne takie jak „The Code”.

 Dentsu jest jedną z największych firm reklamowych na świecie, obsługującą 95 spośród 100 największych reklamodawców na świecie. Zespół złożony z 46 000 pracowników reprezentuje ponad 11 000 klientów na 145 rynkach.

– Jako światowy lider w komunikacji cyfrowej, mamy świadomość tego, w jak dużym stopniu oddziałujemy na otaczający nas świat. Mamy szansę, dzięki połączeniu kreatywnego myślenia, ale i nowych technologii, danych, współpracy z dużymi markami i partnerami tworzyć lepszą, zrównoważoną przyszłość – tłumaczy Jadwiga Jadziewicz, Social Impact Manager w dentsu Polska.

Oprócz kluczowych informacji na temat osiągniętych wyników i ciekawych casów z całego świata, w raporcie przeczytamy m.in. o projekcie „The Code”, który lokalnie jest realizowany od lat we współpracy z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości. „The Code” ma na celu edukację i inspirację młodych młodych ludzi w obszarze kompetencji cyfrowych oraz wsparcie w podejmowaniu trafnych decyzji dotyczących planowania dalszej drogi edukacyjnej i zawodowej.

Choć opublikowane wyniki są bardzo zadowalające, grupa nie zwalnia tempa i już w rok po uruchomieniu nowej strategii podjęto decyzję o nowych krokach i wyzwaniach, w tym m.in. o całkowitym procesie dekarbonizacji, polegającym na redukcji emisji o 90% do 2040 roku.

Raport „Social Impact: 2021 Highlightsdostępny jest pod linkiem: https://www.dentsu.com/social-impact-report-2021.

Comments

comments

77
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...