Daria Tworek obejmuje funkcję Managing Partnerki w Publicis Consultants

Informacja Prasowa - 26.06.2023
43

Nadzór nad prowadzeniem agencji Daria Tworek przejęła w październiku 2019 r. jako Account Directorka

Daria Tworek, dotychczasowa Account Directorka, odpowiedzialna za prowadzenie agencji Publicis Consultants, awansuje na stanowisko Managing Partnerki. Od 2020 roku, kierowana przez nią agencja raportuje rokrocznie dynamiczny, dwucyfrowy wzrost obrotów
nieustannie powiększa portfolio klientów jednocześnie rozbudowując zespół i zakres oferowanych usług.

Nadzór nad prowadzeniem agencji Daria Tworek przejęła w październiku 2019 r. jako Account Directorka. Tworek z agencją związana jest od niemal pięciu lat, zaś z branżą PR od ponad 12 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno w agencjach komunikacyjnych, jak i po stronie biznesu oraz administracji. Pracowała m.in. dla klientów z sektora energetycznego, transportowego, branży automotive, retail jak również FMCG i sektora rolno-spożywczego, realizując przy tym także międzynarodowe kampanie komunikacyjne na rynkach: Czech, państw bałtyckich, Szwecji i Finlandii, Austrii oraz w krajach północnej Afryki.

W ramach pełnionej funkcji Tworek w dalszym ciągu będzie odpowiadać za doradztwo strategiczne, opracowywanie strategii korporacyjnych i brandowych oraz planowanie kampanii komunikacyjnych 360 dla klientów. Ponadto wspiera klientów w zarządzaniu kryzysowym oraz przy tworzeniu struktur
i kształtowaniu procesów komunikacyjnych w firmach.

Agencją Publicis Consultants opiekuję się od 2019 roku i patrząc wstecz na te lata jestem dumna z tego jak wiele razem osiągnęliśmy, tworząc fantastyczny zespół darzony zaufaniem naszych klientów, za które dziękuję. Niezmiernie cieszę się mogąc kształtować jedną z bardziej znaczących agencji PR w Polsce i obserwować, jak się rozwija celebrując przy tym każdy sukces naszych klientów, w którym mogliśmy partycypować – mówi Daria Tworek, Managing Partner Publicis Consultants.

Mimo wymagającej sytuacji gospodarczej, spowodowanej m.in. okresem pandemii oraz wojną w Ukrainie, która w dużej mierze wpłynęła na decyzje biznesowe przedsiębiorstw, w tym zakres współpracy z partnerami zewnętrznymi, agencja od trzech lat nieustannie się rozwija utrzymując w tym czasie dynamikę wzrostu fee income na poziomie 40-60%. Pierwsza połowa 2023 r. także wskazuje na zachowanie tego trendu.

Osiągnięty, ponadprzeciętny wynik to w dużej mierze rezultat konsekwentnych działań i stałych inwestycji w zespół, nowe usługi i narzędzia, które zwiększają konkurencyjność oraz pozwalają agencji wdrażać zwinny model współpracy. Dzięki temu agencja oferuje klientom efektywne podejście
i optymalne, kompleksowe rozwiązania także z wykorzystaniem działań spoza kanonu usług PR.

Agencja może się pochwalić znacznym rozwojem portfolio obsługiwanych klientów w ciągu ostatnich dwóch lat, zarówno projektowych, jak i w ramach długoterminowej współpracy, czemu towarzyszyło stałe powiększanie zespołu oraz dywersyfikacja kompetencji. Aktualnie Publicis Consultants jest jedną z większych agencji PR w Polsce i plasuje się wśród 15 największych pod kątem przychodu agencji PR w Polsce wg. rankingu Związku Firm Public Relations i magazynu Press.

Comments

comments

43
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...