Cut The Mustard i BRAVE organizują H&M MUSIC

Informacja Prasowa - 04.06.2018
144

Przed nami H&M MUSIC, czyli najbardziej spektakularne wydarzenie muzyczne w czerwcu!

Marka odzieżowa H&M – po raz kolejny podjęła współpracę z Cut The Mustard i BRAVE w ramach organizacji muzycznego eventu. Rok temu obydwie agencje również po wygranym wspólnie przetargu – współpracowały przy wydarzeniu H&M Dworzec.

Agencja kreatywna Cut The Mustard odpowiada za ideę kreatywną oraz wizualną wydarzenia, koncepcję komunikacji, obejmującą, m.in. identyfikację wizualną, spot promujący festiwal, sesję zdjęciową, komunikację w social mediach, spoty radiowe, OOH. Do zadań agencji eventowej BRAVE należy przygotowanie koncepcji artystyczno – muzycznej, produkcyjnej i scenograficznej, pozyskanie lokalizacji, realizacja i koordynacja cyklu eventów. Obydwie agencje blisko współpracowały ze sobą od początku przetargu, gwarantując tym samym pełną spójność koncepcyjno-produkcyjną.

Przy wymagających projektach – tradycyjne podejście do produkcji nie sprawdza się. Od początku wiedzieliśmy, że stworzenie multidyscyplinarnego zespołu, składającego się ze specjalistów z Agencji Brave, jak i Cut The Mustard, którzy ze sobą ściśle współpracują od przetargu, po ostatni dzień eventu, a nawet dłużej – jest jedynym rozwiązaniem, gwarantującym nam wszystkim świetną koncepcję, spiętą na każdym poziomie i doskonałą realizację artystyczną – komentuje Karolina Witecka, Managing Partner Cut The Mustard.

W każdy piątek i sobotę od 8 do 23 czerwca na scenie w Zajezdni Autobusowej przy Metrze Marymont w Warszawie zabłysną takie gwiazdy, jak: JIMEK Symphonixx, Nosowska, O.S.T.R., Pezet +, Sokół + Goście, Ten Typ Mes i inni. Artyści wypełnią industrialną przestrzeń emocjonalnymi dźwiękami w akompaniamencie intensywnych świateł!

Bilet na jeden dzień koncertów kosztuje 10zł i jest jednocześnie voucherem do wykorzystania podczas zakupów w stacjonarnych sklepach H&M w czerwcu.

Produkcją spotu oraz sesji zdjęciowej zajął się dom produkcyjny SHOOTME Visual Artists.

BRAVE do tej pory odpowiadał za realizację m.in. takich wydarzeń i projektów, jak: Desperados Party Challenge, Akcja na Rio, Bezpieczna Zima z GOPR, H&M x ERDEM, a do klientów agencji należą m.in. Grupa Żywiec, Samsung, Vienna Insurance Group, Estee Lauder, Google Campus Warsaw.

Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród stałych klientów agencji znajduje się min. Reebok, Kompania Piwowarska, Aegon, Polpharma, Dawtona czy L’Oreal.

Więcej informacji o wydarzeniu: https://www.facebook.com/events/217108365553558/

Comments

comments

144
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...