Przed nami H&M MUSIC, czyli najbardziej spektakularne wydarzenie muzyczne w czerwcu!
Marka odzieżowa H&M – po raz kolejny podjęła współpracę z Cut The Mustard i BRAVE w ramach organizacji muzycznego eventu. Rok temu obydwie agencje również po wygranym wspólnie przetargu – współpracowały przy wydarzeniu H&M Dworzec.
Agencja kreatywna Cut The Mustard odpowiada za ideę kreatywną oraz wizualną wydarzenia, koncepcję komunikacji, obejmującą, m.in. identyfikację wizualną, spot promujący festiwal, sesję zdjęciową, komunikację w social mediach, spoty radiowe, OOH. Do zadań agencji eventowej BRAVE należy przygotowanie koncepcji artystyczno – muzycznej, produkcyjnej i scenograficznej, pozyskanie lokalizacji, realizacja i koordynacja cyklu eventów. Obydwie agencje blisko współpracowały ze sobą od początku przetargu, gwarantując tym samym pełną spójność koncepcyjno-produkcyjną.
Przy wymagających projektach – tradycyjne podejście do produkcji nie sprawdza się. Od początku wiedzieliśmy, że stworzenie multidyscyplinarnego zespołu, składającego się ze specjalistów z Agencji Brave, jak i Cut The Mustard, którzy ze sobą ściśle współpracują od przetargu, po ostatni dzień eventu, a nawet dłużej – jest jedynym rozwiązaniem, gwarantującym nam wszystkim świetną koncepcję, spiętą na każdym poziomie i doskonałą realizację artystyczną – komentuje Karolina Witecka, Managing Partner Cut The Mustard.
W każdy piątek i sobotę od 8 do 23 czerwca na scenie w Zajezdni Autobusowej przy Metrze Marymont w Warszawie zabłysną takie gwiazdy, jak: JIMEK Symphonixx, Nosowska, O.S.T.R., Pezet +, Sokół + Goście, Ten Typ Mes i inni. Artyści wypełnią industrialną przestrzeń emocjonalnymi dźwiękami w akompaniamencie intensywnych świateł!
Bilet na jeden dzień koncertów kosztuje 10zł i jest jednocześnie voucherem do wykorzystania podczas zakupów w stacjonarnych sklepach H&M w czerwcu.
Produkcją spotu oraz sesji zdjęciowej zajął się dom produkcyjny SHOOTME Visual Artists.
BRAVE do tej pory odpowiadał za realizację m.in. takich wydarzeń i projektów, jak: Desperados Party Challenge, Akcja na Rio, Bezpieczna Zima z GOPR, H&M x ERDEM, a do klientów agencji należą m.in. Grupa Żywiec, Samsung, Vienna Insurance Group, Estee Lauder, Google Campus Warsaw.
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród stałych klientów agencji znajduje się min. Reebok, Kompania Piwowarska, Aegon, Polpharma, Dawtona czy L’Oreal.
Więcej informacji o wydarzeniu: https://www.facebook.com/events/217108365553558/
Comments
![Loading ... Loading ...](https://publicrelations.pl/wp-content/plugins/wp-polls/images/loading.gif)