„Content Marketing. Przewodnik marketera” – nowy raport już dostępny

Informacja Prasowa - 11.05.2021
108

„Content Marketing. Przewodnik marketera” – nowy raport już dostępny

„Content Marketing. Przewodnik marketera” – nowy raport już dostępny

 „Content Marketing. Przewodnik marketera” jest kompleksową publikacją przygotowaną przez Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska w całości poświęconą planowaniu i realizacji działań content marketingowych.

Na 70 stronach przewodnika znajdują się przeglądy trendów, case studies oraz praktyczne informacje w jaki sposób skutecznie realizować działania content marketingowe. Raport podkreśla walory współpracy i angażowania doświadczenia wydawcy w strategię komunikacyjną marek. W publikacji nie brakuje również prezentacji konkretnych rozwiązań.

Raport „Content Marketing. Przewodnik marketera” to zupełnie nowa i wszechstronna publikacja, w której podpowiadamy, dlaczego warto realizować działania content marketingowe oraz w jaki sposób skutecznie to robić. Podkreślamy rolę strategicznego podejścia, a przy tym pokazujemy, w jaki sposób dostosować działania taktyczne w swojej strategii do zmieniającego się otoczenia i oczekiwań. Content marketing daje możliwość wypowiedzenia się markom. Wierzę, że wiele tych opowieści stworzymy wspólnie – mówi Magdalena Milewska, Dyrektor Departamentu Content Marketingu w Ringier Axel Springer Polska.

„Content Marketing. Przewodnik marketera” to pierwsza kompleksowa publikacja Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska poruszająca temat content marketingu. Według danych systemu monitoringu reklamy online AdReport w 2020 roku zrealizowano ponad 11 tysięcy działań o charakterze content marketingowym. Najwięcej, bo prawie 3 tysiące, przeprowadzono na stronach Ringier Axel Springer Polska, co według danych z raportu AdReport, plasuje RASP na pozycji lidera w tym obszarze.

Raport „Content Marketing. Przewodnik marketera” można bezpłatnie pobrać pod adresem:

https://reklama.ringieraxelspringer.pl/article/nowy-raport-content-marketing-przewodnik-marketera-jak-czerpac-z-doswiadczen-wydawcy-w-realizacji-celow-marki

Comments

comments

108
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...