Clue PR dla SER Group, lidera branży ECM

Informacja Prasowa - 15.10.2020
212

Clue PR dla SER Group, lidera branży ECM

Clue PR dla SER Group, lidera branży ECM Clue PR będzie odpowiadać za działania komunikacyjne SER Group, lidera sektora Enterprise Content Management. Agencja zapewni kompleksową obsługę PR w zakresie komunikacji korporacyjnej i produktowej, w tym m.in. w zakresie relacji z mediami, pozycjonowania ekspertów i dostarczania pogłębionych analiz sektorowych.

Clue PR wygrało przetarg na dostarczanie usług komunikacyjnych dla SER Group, rynkowego lidera w dziedzinie cyfryzacji zawartości i procesów w firmie. Agencja odpowiada za komunikację z mediami, oraz pozycjonowanie ekspertów – zarówno w mediach społecznościowych, jak i podczas wydarzeń branżowych.

Polska to kluczowy rynek dla SER Group. Z tego powodu potrzebujemy tutaj silnego partnera z wiedzą w obszarze nowych technologii. Clue PR ma duże doświadczenie w tym zakresie i oferuje usługi na odpowiednim poziomie – powiedział Marcin Somla, Dyrektor SER Group Polska.

W ramach Agencji za projekt odpowiada zespół prowadzony przez Michała Kwietniewskiego, Account Directora, oraz Krzysztofa Kokoszczyńskiego, Communication and Data Consultanta.

Grupa SER jest wiodącym dostawcą oprogramowania na międzynarodowym rynku usług zarządzania treścią w przedsiębiorstwie (ECM) oraz rynku usług dotyczących treści. Z platformy ECM Doxis4 Grupy SER codziennie korzysta ponad pięć milionów użytkowników. Grupa SER ma 35 lat doświadczenia i zatrudnia 550 pracowników w 22 lokalizacjach na całym świecie. Od 2017 roku firma jest liderem rankingu Computerworld Top 200 w kategorii ECM .

Clue PR to jedna z najszybciej rozwijających się agencji public relations w Polsce, specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Działa na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. w Polsce, na Węgrzech, w Czechach, Grecji oraz Rumunii. Agencja znajduje się w gronie sześciu najszybciej rozwijających się firm PR w Polsce. Należy do ZFPR oraz międzynarodowej sieci Tribe Global, zrzeszającej firmy z Europy, Ameryki Północnej i Łacińskiej, Azji oraz Afryki.

Comments

comments

212
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...