Channel Factory Polska w gronie klientów PR Calling

Informacja Prasowa - 11.05.2023
167

Agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną, w tym m.in.  działania z obszaru media relations i expert positioning oraz bieżący konsulting

Channel Factory, globalna firma technologiczna działająca w obszarze treści wideo i wspierająca działania reklamowe marek na YouTube, TikToku oraz platformach Meta dołączyła do portfolio klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną, w tym m.in.  działania z obszaru media relations i expert positioning oraz bieżący konsulting.

Channel Factory to globalna, technologiczna platforma danych, tworząca skuteczne, dopasowane do marki kampanie reklamowe na YouTube, TikToku oraz serwisach Meta. Misją firmy jest stworzenie odpowiedniego ekosystemu wideo, łączącego twórców, marki oraz konsumentów poprzez umożliwienie reklamodawcom dostępu do najbardziej adekwatnych treści.

Ponadto firma jest członkiem YouTube Measurement Program zrzeszającego zaufane, niezależne podmioty, a także rozwiązania wspierające prowadzenie i mierzenie działań marketingowych prowadzonych w serwisie YouTube. Od 2022 roku Channel Factory posiada również certyfikat kidSAFE+ przyznawany stronom internetowym i technologiom przyjaznym dzieciom.

– Channel Factory to działająca w ponad 30 krajach firma technologiczna posiadająca wieloletnie doświadczenie w dopasowaniu treści reklamowych do charakteru marki. Jej misją jest zadbanie, aby marki pojawiały się w odpowiednim otoczeniu – wśród treści bezpiecznych i nieszkodliwych zarówno dla użytkowników platform, jak i wizerunku ich samych. Cieszę się z naszej współpracy i możliwości promocji bezpieczeństwa w środowisku digitalowym – mówi Katarzyna Dworzyńska, Head of Business, PR Calling.

W ramach współpracy PR Calling odpowiada za stworzenie strategii komunikacji i jej kompleksową egzekucję.

Ze strony agencji za obsługę klienta odpowiada zespół B2B Practice.

Comments

comments

167
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...