Ceramika Paradyż wybrała Made in PR

Informacja Prasowa - 06.08.2020
132

Ceramika Paradyż wybrała Made in PR

Ceramika Paradyż wybrała Made in PR

Made in PR rozpoczyna stałą obsługę w zakresie public relations Ceramiki Paradyż, wiodącego producenta płytek ceramicznych w Polsce. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

Współpraca, która rozpoczęła się 4 sierpnia br. obejmuje doradztwo wizerunkowe, komunikację wewnętrzną, korporacyjną i produktową oraz media relations. Made in PR odpowiada także za koncept i wdrożenie projektów angażujących pracowników firmy, wsparcie działań CSR marki, a także budowanie relacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji.

Widzimy potrzebę dostosowania naszych działań do nowej rzeczywistości, w której funkcjonujemy od kilku miesięcy. Postawiliśmy na agencję o wieloletnich, kompleksowych doświadczeniach w komunikacji marek i firm. Made in PR przedstawiła nam spójne z naszą wizją propozycje, które dotyczą zarówno relacji wewnątrz naszej organizacji, jak i działań wizerunkowych w rynku. Poza tym jesteśmy przekonani, że dzięki tej współpracy będziemy nadal kontynuować angażującą obecność naszej marki w mediach – mówi Tomasz Popielawski, rzecznik prasowy Ceramiki Paradyż.

Jesteśmy niezwykle dumni z nawiązania współpracy z tak prestiżową marką i z zaufania, jakim nas obdarzyli liderzy firmy Ceramika Paradyż – mówi Monika Domańska, Managing Partner w agencji Made in PR. – To kolejny nowy klient, którego udało nam się pozyskać w ostatnim czasie, i dołożymy wszelkich starań by dzięki tej współpracy realizowane były cele biznesowe firmy. – dodaje Bartłomiej Kędzierski, Managing Partner w Made in PR.

Ze strony Made in PR za obsługę odpowiadają Ewelina Wojtysiak-Sowa, Client Service Director oraz Sylwia Siedlanowska-Wasiluk, Account Manager.

Comments

comments

132
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...