Canva uprawia marketing bazowy; przeprasza i prosi o pomoc
Niby nic wielkiego i wyrafinowanego, ale … Otóż platforma czy też aplikacja służąca do szybkiego projektowania i przygotowywania prostych grafik Canva przysłała maila jak poniżej
* * * * *
Drodzy użytkownicy,
przytrafiła nam się wpadka! Czy zwróciliście uwagę na problemy z językiem polskim w naszej ostatniej wiadomości?
Nie ukrywamy, że była to pomyłka z naszej strony, ale dała nam za to do myślenia… Ponieważ właśnie uruchomiliśmy nasz serwis w języku polskim, chcielibyśmy poznać Wasze opinie, aby Canva stała się możliwie najbliższa ideałowi.
Jeśli znajdziecie jakiekolwiek pomyłki w polskich tłumaczeniach serwisu Canva, prosimy o wysłanie proponowanych zmian na adres support@canva.com. Wspólnie możemy sprawić, że Canva będzie bezbłędna.
Pozdrawiamy,
Zespół Canva
* * * * *
Wygenerowanie takie maila nie jest specjalnie trudne i skomplikowane – to pikuś; ważne jest to, że im się chciało to zrobić: przyznać się do błędu, przeprosić, i poprosić o pomoc (tak – chcą nas zaangażować i trzymać z nami kontakt). Nie mam głębokiego przekonania, że będę brał się za poprawianie Canvy; ale z pewnością zapamiętam to sobie jako pozytywny przykład – najprostszego z możliwych marketingu.
Canva przeprasza i prosi o pomoc – prosty trick, a działa …