Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski 

Informacja Prasowa - 12.04.2024
75

Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions

71. edycja Cannes Lions 2024, odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.

Organizatorzy Cannes Lions ogłosili pierwsze składy jury. Reprezentantami polskiej branży reklamowej będą Jerzy Holub Vice President Marketing and Communications w Mastercard oraz Sebastian Stępak CEO Central & Eastern Europe w MSL.

Jerzy Holub zasiądzie w gronie jurorów w kategorii Sustainable Development Goals. Holub jako Vice President Marketing and Communications w Mastercard, kieruje strategią marki w Polsce, Czechach i na Słowacji, a doświadczenie marketingowe zdobywał pracując dla wiodących marek technologicznych, telekomunikacyjnych i finansowych. Marki i produkty, którymi zarządzał, były wielokrotnie nagradzane przez branżę: (Cannes Lions, w tym Grand Prix i Titanium, Golden Effie, Webby, Merit, One Show, Golden Drum).

Z kolei Sebastian Stępak będzie oceniał zgłoszenia w kategorii PR. Stępak w MSL jest odpowiedzialny za kluczowe rynki w regionie Europy Wschodniej. W swojej karierze doradzał największym polskim i światowym markom: Google, Netflix, P&G, IBM, Unilever, Pernod Ricard, Danone, Canal+, Skype, Allegro, Scripps Networks International, TVN, LG, Samsung, Lenovo, Discovery, Viacom i wiele innych. Koncentruje się głównie na komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i zarządzaniu problemami, ale współtworzył także wiele kampanii marketingowych i reklamowych. W jury Cannes Lions zasiada już kolejny raz.

Jury festiwalu Cannes Lions reprezentuje talenty światowej branży z 54 rynków.

„Jesteśmy zachwyceni równowagą i szerokim zakresem wiedzy specjalistycznej oraz globalną reprezentacją naszego jury. Gremium przyznające nagrody reprezentuje wiodące talenty światowej branży z różnych dziedzin i z radością przyjmujemy wyjątkową perspektywę, którą wnoszą. Dziękujemy im za ich czas, poświęcenie i troskę w ustanawianiu globalnych kreatywnych standardów dla naszej branży” – powiedział Simon Cook, dyrektor generalny Lions.

„To ekscytujące widzieć w tym roku reprezentację z czterech nowych rynków – Armenii, Ghany, Pakistanu i Panamy – a także największą w historii reprezentację z Bliskiego Wschodu i Afryki. Nasi Jurorzy odgrywają kluczową rolę w utrzymaniu integralności Lions i dziękujemy im za wszystko, co wnoszą w realizację ważnego zadania, które stoi przed nami” dodał Marian Brannelly, globalny dyrektor ds. nagród Lions.

 

Comments

comments

75
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...