Big Picture rozszerza praktykę Corporate PR

Informacja Prasowa - 21.07.2022
129

Irmina Dzyk-Rainka, Samanta Wojtysiak i Kamil Borys na stałe dołączają do zespołu

Big Picture rozszerza praktykę Corporate PR
Irmina Dzyk-Rainka, Samanta Wojtysiak i Kamil Borys na stałe dołączają do zespołu

– Do zespołu PR korporacyjnego Big Picture dołączyły na stałe trzy osoby: Irmina Dzyk-Rainka (Senior Consultant), Samanta Wojtysiak (Junior PR Consultant) i Kamil Borys na stanowisku PR Consultant. Wszyscy troje byli związani z agencją przez ostatnie miesiące, wdrażając się na projektach zespołu Corporate PR, prowadzonego przez Alicję Górkę-Pruszczak. Rozbudowa teamu związana jest z poszerzeniem obsługi stałych Klientów agencji – m.in. portfolio projektów Grupy InPost, a także Reckitt oraz Mondelez Polska.

Pierwsza połowa 2022 roku przyniosła Big Picture rozszerzenie kilku wcześniej prowadzonych kontraktów,
a co za tym idzie – większe potrzeby w zakresie prowadzącego je zespołu Corporate PR. Znacząco rozszerzył się zakres prac dla wieloletniego Klienta agencji, InPost, dla którego firma realizuje zarówno obsługę stałego biura prasowego w Polsce, jak i licznych projektów strategicznych (partnerstwo z PZNP,  zaangażowanie społeczne, ESG) oraz doradztwa kryzysowego, a wreszcie koordynację PR hub na 5 europejskich rynkach, gdzie obecna jest firma (UK, Francja, Włochy, Portugalia, Hiszpania). Także pozostali stali Klienci Big Piucture, jak Mondelez Polska czy Reckitt, prowadzą intensywne działania w obszarze m.in. sustainability, w które zaangażowany jest team.

W związku z tym, zespół pod kierunkiem Alicji Górki – Pruszczak, na stałe przedłuża współpracę z trójką konsultantów, zaangażowanych w kluczowe prace na projektach: do teamu Big Picture dołączyli Irmina Dzyk-Rainka na stanowisku Senior Consultant , Samanta Wojtysiak (Junior PR Consultant) i Kamil Borys na stanowisku PR Consultant.

Irmina Dzyr-Rainka, Senior Consultant, odpowiada m.in. za komunikację firmy Reckitt, w tym takich marek jak Nutramigen, Durex, Nurofen, Strepsils.

Z branżą PR związana od ponad dziesięciu lat. Wspierała wcześniej komunikacyjnie takie marki jak Provident Polska, Coca-Cola, Winiary, Runmageddon, VAN GRAAF, biuro podróży Itaka, Servier Polska, Bristol Myers Squibb czy Ambasada Włoch. Realizowała projekty zarówno z obszaru PR korporacyjnego, produktowego, jak
i duże eventy lifestyle i edukacyjne, w tym m.in. gale Telekamery Tele Tygodnia.

Uważa, że w prostocie tkwi siła przekazu, a kluczem do sukcesu jest budowanie trwałych, uczciwych relacji
z otoczeniem. Szczególnym sentymentem darzy projekty edukacyjne w zakresie ekologii, zrównoważonego rozwoju, zdrowia i zdrowego żywienia.

Kamil Borys, PR Consultant, jest absolwentem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. W Big Picture jest jedną z osób odpowiedzialnych za prowadzenie biura prasowego firmy InPost – praca w ogniu newsów i media relacji to jego naturalne środowisko. Interesuje się trendami w branży fin-tech, rozwojem rynku e-commerce, innowacjami. W branży PR od 2018 roku. W tym czasie współtworzył komunikację między innymi dla takich marek jak: Huawei, Mio, RTB House czy Garett Electronics. Prywatnie pasją Kamila, która pozwala spojrzeć na świat z innej perspektywy, jest polski folklor.


Samanta Wojtysiak, Junior PR Consultant

Zanim dołączyła do Big Picture, była związana z zespołem Kulczyk Foundation – wspierała organizację w jej strategicznej działalności, czyli budowaniu rzeczywistości pozbawionej ograniczeń. Pierwsze kroki w świecie
PR-u stawiała w branży publishing, pracując dla Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych oraz szkół językowych Empik School i Profi Lingua.

W Big Picture wspiera zespół komunikacji korporacyjnej, pracując m.in. dla InPost oraz projektów Coca-Cola.
Jej silną kompetencją jest VIP managment. Znana z nieszablonowych działań, pozytywnego nastawienia
i wielowymiarowego spojrzenia na projekty. Prywatnie, zaangażowana społecznie miłośniczka twórczości Wesa Andersona.

Comments

comments

129
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...