Best Global Brands 2019

Informacja Prasowa - 18.10.2019
189

Best Global Brands 2019

Apple, Google i Amazon to trzy najcenniejsze marki 2019 roku według raportu opublikowanego przez Interbrand.

W pierwszej dziesiątce znajdują się:

  1. Apple – 234 241 mld dol. (+9%)
  2. Google – 167 713 mld dol. (+8%)
  3. Amazon – 125 263 mld dol. (+24%)
  4. Microsoft – 108 847 mld dol. (+17%)
  5. Coca-Cola – 63 365 mld dol. (-4%)
  6. Samsung – 61 098 mld dol. (+2%)
  7. Toyota – 56 246 mld dol. (+5%)
  8. Mercedes-Benz – 50 832 mld dol. (+5%)
  9. McDonald’s – 45 362 mld dol. (+4%)
  10. Disney – 44 352 mld dol. (+11%)

 

#BGB2019 – 20th Anniversary

Best Global Brands 2019 is live!We’re celebrating the 20th anniversary of the world’s first ever brand valuation ranking! Only 31 brands from the 2000 list remain on the table today and 137 brands have come and gone in the intervening years. Coca-Cola and Microsoft are the only brands to have retained top ten spots. Want to learn more? Download the #IconicMoves report here: http://bit.ly/2M24UMi #BGB2019

Opublikowany przez Interbrand Czwartek, 17 października 2019

 

Zobacz pełny raport.

źródło: interbrand.com

 

 

 

Comments

comments

189
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...