Objął stanowisko Project Managera w dziale korporacyjnym.
Do zespołu firmy doradztwa komunikacyjnego Lighthouse dołączył Bartosz Cholawo, który objął stanowisko Project Managera w dziale korporacyjnym.
Bartosz Cholawo będzie wspierał kluczowych klientów działu korporacyjnego m.in. z branży energetycznej i surowcowej. Będzie także współpracował przy projektach kryzysowych i rozwijał ofertę Lighthouse w tym obszarze.
Z branżą PR związany jest od 2000 roku. Odpowiadał za obsługę takich firm jak TP SA, Ford i Danone. Zajmował też stanowisko PR Managera w British American Tobacco Polska.
Do lipca 2007 roku był rzecznikiem prasowym McCann Worldgroup i Account Managerem w Weber Shandwick. Prowadził szkolenia medialne i symulacje kryzysowe m.in. dla GlaxoSmithKline, Pramerica Financial czy Wrigley.
Pracował w agencji Publicis Conslutants Rowland jako Senior Consultant, zajmował stanowisko Executive PR Directora w agencji 180° Public Relations. Po stronie agencji odpowiadał za projekty new business oraz nadzór i prowadzenie prac dla kluczowych klientów (m.in. Lockheed Martin), a także koordynował działania komunikacyjne grupy Leo Burnett.
Ostatnio pełnił stanowisko PR i CSR Managera w PGNiG Obrót Detaliczny (do 2017 r.), po czym pracował jako freelancer.
Bartosz jest absolwentem socjologii UMK w Toruniu oraz studiów podyplomowych dziennikarstwa na UW.