Bartek Popławski dołącza do grona menedżerów w K2 Precise – agencji marketingu precyzyjnego w Grupie K2.

Informacja Prasowa - 20.03.2019
84

Bartek Popławski dołącza do grona menedżerów w K2 Precise – agencji marketingu precyzyjnego w Grupie K2.

Bartek Popławski dołącza do grona menedżerów w K2 Precise – agencji marketingu precyzyjnego w Grupie K2.

Bartek Popławski obejmuje funkcję Communications & Business Directora. Pokieruje częścią zespołu client service odpowiedzialną za obsługę marek DANONE.

W jego nowych obowiązkach kluczowe będzie doświadczenie zdobyte po stronie korporacyjnej w GSK, w którym przez 5 lat był odpowiedzialny za komunikację i marketing digitalowy w regionie CEE. Wcześniej doświadczenie zdobywał w domach mediowych: Starcom MediaVest Group oraz MediaVest. Był odpowiedzialny za obsługę strategiczną, digitalową i mediową takich klientów jak T-mobile, Lorenz Bahlsen, Idea Bank, Honda. Jest certyfikowanym trenerem DIMAQ.

W strukturze K2 Precise przejmuje obowiązki lidera zespołu obsługującego działania digital marek należących do spółek DANONE: Danio, Danonki, Activia, Actimel, Fantasia i Żywiec Zdrój. Jego kompetencje mają pomóc w łączeniu możliwości i potencjału, jakie daje wykorzystanie danych w digitalu, z celami marketingowymi i biznesowymi klienta.

K2 Precise jest nową firmą w Grupie K2 i rozpoczęła działalność 12 marca. Firma stawia na rozwój marketingu precyzyjnego, którego głównym celem jest optymalizacja sprzedaży po stronie klientów. Centralną rolę odgrywają w nim kampanie programatyczne, analityka oraz business intelligence. Agencja pracuje dla takich marek jak: Danone, Nutricia, Carrefour, Pracuj.pl czy Play.

Comments

comments

84
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...