string(135) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2023/08/Beata_Salonek-Michał_Szaflarski_Wyborczapl-961x500.png');"
string(109) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2023/08/Beata_Salonek-Michał_Szaflarski_Wyborczapl-961x500.png"
„Gazeta Wyborcza” jest niekwestionowanym liderem rynku prasy cyfrowej w Polsce i zalicza się do ścisłej czołówki wydawców na rynkach Unii Europejskiej
Wśród zespołów odpowiedzialnych za jej intensywny rozwój cyfrowy jest m.in. kierowany przez Jakuba Sawę dział Organic Growth, w którym wraz z początkiem sierpnia nastąpiły zmiany. Beata Salonek objęła stanowisko Team Leaderki zespołu Social Media, a Michał Szaflarski został Team Leaderem zespołu SEO.
– Działania zasięgowe w mediach społecznościowych i w obszarze SEO to zadania, które wymagają zbudowania skutecznej współpracy z redakcją. Dlatego niezwykle ważne jest dla nas to, że możemy je powierzyć osobom, które znają naszą organizację od podszewki i mają za sobą wieloletnie doświadczenia redakcyjne – mówi Jakub Sawa, kierujący zespołem Organic Growth w Wyborcza.pl.
Beata Salonek jako Team Leaderka zespołu Social Media Wyborcza.pl odpowiada za rozwój działań na platformach społecznościowych, w tym za formaty typu short video. Z „Wyborczą” jest związana od 2005 r. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy redakcyjnej i wydawniczej zarówno w „Gazecie Wyborczej”, jak i w serwisie Wyborcza.pl. W zespole zajmującym się mediami społecznościowymi pracuje od kilku lat.
Michał Szaflarski jako Team Leader zespołu SEO jest odpowiedzialny za widoczność materiałów Wyborcza.pl na platformach Google Organic, News, Discover i w innych systemach Google. Pracę w „Wyborczej” rozpoczął w 2008 r. Bogate doświadczenie dziennikarskie i redaktorskie zdobywał m.in. w „Gazecie Stołecznej” oraz w Sport.pl. W zespole SEO Wyborcza.pl pracuje od 2019 r.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...