Awanse w dziale kreacji VMLY&R Poland

Informacja Prasowa - 28.06.2023
293

Dział kreacji VMLY&R Poland liczy obecnie 110 osób, tworzących dziewięć grup kreatywnych

Adam Caban i Mikołaj Stefański awansowali na stanowisko Creative Director, a Igor Seider i Piotr Wróblewski – na stanowisko Creative Lead w agencji VMLY&R Poland.

Adam Caban i Mikołaj Stefański pracują razem w VMLY&R Poland od 2019 roku. Na stanowisku Creative Director będą kontynuować samodzielnie zarządzanie grupą złożoną z teamów kreatywnych oraz designerów. Zespół Adama i Mikołaja jest odpowiedzialny między innymi za całościową obsługę adidas i komunikację wszystkich kategorii marki w Polsce. Przez ostatnie lata projekty tworzone z marką adidas mocno wykraczały poza standardową komunikację, a kreacja skupiała swoje działania także wokół takich obszarów jak np. eventy.
Adam i Mikołaj to dyrektorzy kreatywni z dużym doświadczeniem w komunikacji marek sportowych oraz w tworzeniu nagrodowych pomysłów, co potwierdzają ich osiągnięcia na lokalnych i międzynarodowych festiwalach kreatywnych. Adam Caban jest w VMLY&R Poland od października 2018 roku, wcześniej związany z 180heartbeats + JUNG v MATT obsługując Nike i realizując projekty dla HBO czy Canal+. Na swoim koncie ma nagrody KTR i Young Creatives oraz brąz w Cannes za kampanię „Sztuka bez Wstydu” dla marki Durex. Mikołaj Stefański dołączył do VMLY&R w maju 2019 roku. Doświadczenie zdobywał w Grey, FCB Warsaw, Change i DDB&tribal. Ma na swoim koncie srebro i brąz na festiwalu Cannes Lions oraz nagrody w konkursach The One Show, Eurobest, Golden Drum i KTR.
Jako team kreatywny zrealizowali m.in. nagrodzoną złotem KTR kampanię „Gdzie są nasze Patronki?” dla BNP Paribas.
Od lewej: Mikołaj Stefański i Adam Caban

Od lewej: Mikołaj Stefański i Adam Caban

Igor Seider i Piotr Wróblewski również witają lato awansem. Seniorski team kreatywny, działający wspólnie od dekady, obejmuje Creative Lead w grupie Natalii Borawskiej.
Igor i Piotr wrócili do VMLY&R Poland w 2022 roku i tworzyli kampanie dla marek Ballantine’s oraz BNP Paribas. W 2023 roku stali się istotnym elementem zespołu pracującego dla IKEA. W nowej roli będą aktywnie wspierać Creative Director Natalię Borawską przy realizacji kluczowych kampanii, w działaniach ongoing oraz czuwaniu nad spójnością wizualną marki IKEA.
Piotr Wróblewski to Art z urodzenia, bo babcia była nauczycielką plastyki. W wolnych chwilach oddaje się zajawkom agronomicznym (np. hoduje kury) oraz kibicowaniu ulubionemu teamowi F1. Igor Seider, Copywriter, pracował wcześniej w agencjach Kalicińscy i Cut the Mustard. Po godzinach tworzy muzykę solo i w licznych projektach jako Igorilla. Wspólnie tworzyli kampanie dla takich marek jak: LOTTO, Lech, Danio, Ballantine’s, BNP Paribas, SKODA, Red Bull, H&M.
Od lewej: Piotr Wróblewski i Igor Seider, fot. Irena Kostrzębska

Od lewej: Piotr Wróblewski i Igor Seider, fot. Irena Kostrzębska

Dział kreacji VMLY&R Poland liczy obecnie 110 osób, tworzących dziewięć grup kreatywnych. W ciągu ostatnich 10 lat zdobyła niemal 360 nagród w konkursach kreatywnych w Polsce i na świecie, wliczając w to tytuł Agencji Roku, Grand Prix oraz Titanium na festiwalu Cannes Lions. ​

Comments

comments

293
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...