Arskom z obsługą komunikacyjną aplikacji NOINN

Informacja Prasowa - 10.07.2019
121

Arskom z obsługą komunikacyjną aplikacji NOINN

Agencja marketingu sportowego Arskom rozpoczęła współpracę z twórcami NOINN, czyli aplikacji mobilnej, która służy do typowania wyników sportowych w gronie znajomych.

Agencja odpowiadać będzie za obsługę public relations, z naciskiem na media sportowe, biznesowe, bukmacherskie i technologiczne. Strony nie ujawniają okresu, na który została zawarta umowa.

Agencja Arskom była dla nas naturalnym wyborem, gdy zaczęliśmy szukać partnera, który zadba o komunikację naszej marki. Kluczowymi dla nas czynnikami, które zdecydowały o rozpoczęciu współpracy, były znajomość rynku sportowego oraz doświadczony w pracy w mediach i z mediami zespół. Gdybym jednak miał wskazać jeden najważniejszy element, to postawiłbym na pasję do sportu, którą widać na każdym kroku współpracy z pracownikami Arskomuzdradza Mateusz Zimnowodzki, jeden z pomysłodawców i twórców NOINN.

Za realizację działań dla nowego klienta odpowiedzialni będą Mateusz Brzeźniak, senior account executive i Paulina Ryszewska, która w agencji zajmuje stanowisko junior account executive.

– Aplikacja NOINN to bardzo dobry pomysł na rozrywkę dla każdego fana sportu bez konieczności bolesnego drenażu konta bankowego – to czysta sportowa zabawa i to użytkownicy aplikacji mobilnych na pewno pokochają. Arskom odpowiada za komunikację medialną zmian w aplikacji noinn, nowych funkcjonalności jak i całego konceptu zabawy dla kibiców w typowanie dla rozrywki. Zespołem projektowym pracującym dla NOINN zarządza Mateusz Brzeźniak, senior account executive. Za NOINN stoi zespół prawdziwych pasjonatów sportu i technologii, wiedząc o tym jak dobre mają pomysły na rozwój aplikacji NOINN jest mi niezmiernie miło, że to właśnie my odpowiadamy za wszystkie działania z zakresu public relations mówi Paweł Sławski, partner zarządzający w Arskom.

NOINN to pierwsza polska aplikacja mobilna do typowania wydarzeń sportowych w gronie znajomych. Od marca 2019 r. do aplikacji dołączyło ponad 10 tys. użytkowników, którzy najchętniej typują mecze piłki nożnej.

 

Comments

comments

121
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...