Arskom z obsługą komunikacyjną aplikacji NOINN

Informacja Prasowa - 10.07.2019
269

Arskom z obsługą komunikacyjną aplikacji NOINN

Agencja marketingu sportowego Arskom rozpoczęła współpracę z twórcami NOINN, czyli aplikacji mobilnej, która służy do typowania wyników sportowych w gronie znajomych.

Agencja odpowiadać będzie za obsługę public relations, z naciskiem na media sportowe, biznesowe, bukmacherskie i technologiczne. Strony nie ujawniają okresu, na który została zawarta umowa.

Agencja Arskom była dla nas naturalnym wyborem, gdy zaczęliśmy szukać partnera, który zadba o komunikację naszej marki. Kluczowymi dla nas czynnikami, które zdecydowały o rozpoczęciu współpracy, były znajomość rynku sportowego oraz doświadczony w pracy w mediach i z mediami zespół. Gdybym jednak miał wskazać jeden najważniejszy element, to postawiłbym na pasję do sportu, którą widać na każdym kroku współpracy z pracownikami Arskomuzdradza Mateusz Zimnowodzki, jeden z pomysłodawców i twórców NOINN.

Za realizację działań dla nowego klienta odpowiedzialni będą Mateusz Brzeźniak, senior account executive i Paulina Ryszewska, która w agencji zajmuje stanowisko junior account executive.

– Aplikacja NOINN to bardzo dobry pomysł na rozrywkę dla każdego fana sportu bez konieczności bolesnego drenażu konta bankowego – to czysta sportowa zabawa i to użytkownicy aplikacji mobilnych na pewno pokochają. Arskom odpowiada za komunikację medialną zmian w aplikacji noinn, nowych funkcjonalności jak i całego konceptu zabawy dla kibiców w typowanie dla rozrywki. Zespołem projektowym pracującym dla NOINN zarządza Mateusz Brzeźniak, senior account executive. Za NOINN stoi zespół prawdziwych pasjonatów sportu i technologii, wiedząc o tym jak dobre mają pomysły na rozwój aplikacji NOINN jest mi niezmiernie miło, że to właśnie my odpowiadamy za wszystkie działania z zakresu public relations mówi Paweł Sławski, partner zarządzający w Arskom.

NOINN to pierwsza polska aplikacja mobilna do typowania wydarzeń sportowych w gronie znajomych. Od marca 2019 r. do aplikacji dołączyło ponad 10 tys. użytkowników, którzy najchętniej typują mecze piłki nożnej.

 

Comments

comments

269
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...