Anna Tuzek Dyrektorem ds. Marketingu w BBI Development S.A.

Informacja Prasowa - 28.06.2023
66

Anna Tuzek będzie odpowiadała za marketing spółki

BBI Development S.A. przygotowuje nowe inwestycje i powiększa swój zespół. Dołączyła do niego Anna Tuzek, która będzie odpowiadała za marketing Spółki. Już wcześniej współpracowała z grupą przez pięć lat przy takich projektach jak Złota 44 czy Centrum Marszałkowska.

Po dwóch i pół roku Anna Tuzek powróciła do BBI Development S.A., gdzie zajmuje stanowisko Dyrektora ds. Marketingu. Swoim ponad czternastoletnim doświadczeniem na rynku reklamy i wiedzą ekspercką wspiera Spółkę między innymi w komunikacji oraz marketingu jej kluczowych inwestycji najbliższych lat. Są to: wieżowiec Roma Tower w Warszawie i superluksusowy, kameralny apartamentowiec przy warszawskim Ogrodzie Krasińskich – Pasaż Simonsa oraz hotel w Rybakach na Warmii.

Anna Tuzek ma bogate doświadczenie w obszarze marketingu na rynku nieruchomości. W latach 2020-2023 pracowała jako dyrektor marketingu w Invest Komfort. Kierowała tam lokalną oraz ogólnopolską komunikacją marketingową i PR-ową. Wśród zrealizowanych projektów znajdują się nagradzane i doceniane kampanie. To m.in. „Twórcy Czasu i Przestrzeni”, „Czas Tworzy Wartość” (dwa wyróżnienia w konkursie Kreatura i nagroda w konkursie European Property Awards w kategorii Marketing) oraz „Opowieść o domu”, realizowana w kooperacji z redakcją Label Magazine i takimi ludźmi kultury jak Agnieszka Holland, Marcin Kydryński, Jacek Poremba oraz Anda Rottenberg. Ostatni ze zdobytych tytułów wspólnie z Invest Komfort to „Zespół Marketingu Roku 2022” przyznany przez kapitułę 11. Edycji Konkursu „Dyrektor Marketingu Roku” zorganizowanego przez EXECUTIVE SUMMIT.

Wcześniej przez pięć lat Anna Tuzek pracowała dla BBI Development S.A., najpierw jako Marketing Menager projektu Złota 44, a następnie Head of Marketing dewelopera. Do jej obowiązków należało stałe doradztwo strategiczne w sferze komunikacji i marketingu dla zarządu spółki czy nadzór i prowadzenie wspólnych działań z zespołem marketingowym rozpoznawalnych w całej Polsce inwestycji Złota 44 oraz Centrum Marszałkowska.

Na jej ponad czternaście lat doświadczenia z polskim rynkiem reklamy, dwanaście w branży deweloperskiej i siedem w segmencie premium składa się realizacja projektów w agencjach reklamowych: The Digitals (dziś Freundschaft The Digitals), Genesis PR oraz w Communication Unlimited. W jej portfolio znajduje się na przykład wprowadzenie Dom Development do mediów społecznościowych jako pierwszej firmy deweloperskiej w Polsce (profil „Pięknie mieszkaj”) podczas pracy dla The Digitals, a także kompleksowa obsługa Marvipol Development, Ronson Development, GTC czy Mennica Deweloper.

Comments

comments

66
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...