Piotrowska będzie zarządzała realizacją kontraktów dla klientów agencji oraz wspierała poszczególne zespoły agencji OMD
Do OMD Group dołączyła Anna Piotrowska, która jako ATV Strategy Managerka będzie zarządzała realizacją kontraktów dla klientów agencji oraz wspierała wszystkie zespoły w zakresie rekomendacji oraz planowania strategicznego.
– Ania posiada szeroką wiedzę o rynku telewizyjnym oraz zaawansowane umiejętności analityczne. Cieszę się, że dołączyła do naszego zespołu, bo wierzę, że jej kompetencje oraz doświadczenie, które zdobywała współpracując z markami z wielu kategorii, przyczynią się do jeszcze skuteczniejszej i sprawnej realizacji działań z obszaru ATV dla wszystkich klientów OMD Group – mówi Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, Managing Director OMD.
Anna Piotrowska z branżą marketingową związana jest od 23 lat. Do OMD przeszła z agencji Starcom. W trakcie swojej kariery zawodowej współpracowała z takimi markami jak m.in. Stellantis Avon, Santander, Neonet, Orlen, Foxy, Bookbeat, Viacom, Orange, L’Oreal, Toyota oraz Seat. Swoje działania raportować będzie bezpośrednio do Alicji Miklaszewskiej-Kowalczuk, Managing Director OMD.
Comments
