Anna Kordus Integrated Communication Director Publicis Worldwide Poland

Informacja Prasowa - 18.08.2023
4

Jako Integrated Communication Director, Anna Kordus odpowiada za jakość oferowanych rozwiązań marketingowych

Anna Kordus odpowiada za najwyższą jakość oferowanych rozwiązań marketingowych między innymi dla takich Klientów jak Procter & Gamble, Mondelez i Animex.

W nowej roli dbać będzie o dostarczanie realizacji komunikacyjnych opartych na pozycjonowaniu agencji Curiosity creates growth, polegającym na znaczącym wpływaniu na wzrost biznesu Klientów, poprzez tworzenie unikalnych insightów na bazie wartościowych i efektywnych strategii komunikacyjnych, autorskich narzędzi i metod pracy oraz nowych technologii inspirowanych pogłębioną analizą danych.

Anna Kordus będzie prowadzić także działania nowo biznesowe, które mają za zadanie odpowiadać na cele biznesowe potencjalnych Klientów.

Anna posiada doświadczenie w prowadzeniu kompleksowych projektów opartych na działaniach w TV, digitalu & OOH, social mediach oraz nadzorze i koordynacji produkcji wideo, a także na realizacji i współtworzeniu procesów strategicznych i brandingowych oraz content marketingowych. Przez trzynaście lat współpracowała między innymi w Klientami takimi jak Nestle, The Coca-Cola Company, Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Decathlon i Johnson & Johnson. Dołączyła do Publicis Worldwide z agencji Przestrzeń, w której przez ponad 3 lata jako Group Client Leader / Associate Director, zarządzała zespołem odpowiedzialnym m.in. za markę Nałęczowianka, Captain Jack i Frisco. Koordynowała także pozyskiwanie nowych biznesów. Wcześniej przez wiele lat związana była z grupą WPP (MediaCom oraz VMLY&R).

 

 

Comments

comments

4
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...