American Lens wzmacnia zespół marketingu

Informacja Prasowa - 25.04.2023
290

Dyrektor Marketingu w American Lens, została Justyna Skrzypek

Nową Dyrektor Marketingu w American Lens, firmie należącej do Grupy ALVEGO, została Justyna Skrzypek, która z marketingiem branży optycznej związana jest od 2014 roku.

W American Lens Skrzypek będzie odpowiedzialna za stworzenie i wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej oraz Public Relations dla firmy, rozwój portfolio produktów, wprowadzenie kreatywnych rozwiązań biznesowych dla branży optycznej, a także za relacje z partnerami biznesowymi oraz dynamiczny rozwój marketingu dla niezależnych optyków w Polsce.

Przez ostatnie 9 lat pełniła stanowisko Country Marketing Director na Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę (CEE) w Grupie Essilor. Była odpowiedzialna za zarządzanie całym procesem marketingowym – rozwojem, wdrożeniem i nadzorem kompleksowych strategii B2B i B2C, w tym wprowadzanie na obsługiwane rynki nowych produktów z portfolio Grupy. Zarządzała komunikacją przy połączeniu Grupy Essilor, Luxottica i Grand Vision. American Lens jest nie tylko kolejnym rozdziałem w jej karierze w marketingu branży optycznej, ale i spełnieniem marzenia o miejscu, w którym będzie mogła wdrażać niestandardowe rozwiązania dla niezależnych optyków w Polsce.

„Z Justyną pracuję od 9 lat i bardzo się cieszę, że dołączyła do grona moich najbliższych współpracowników w naszej firmie. Jest prawdziwą kobietą-rakietą, z niepokorną duszą i milionem pomysłów na minutę. Bez jej pasji, wiedzy i determinacji marketing niezależnego rynku optycznego nie byłby tak kompleksowy i niepowtarzalny, jak jest obecnie – mówi Adam Mamok, Prezes Zarządu American Lens.

Justyna Skrzypek z marketingiem związana od ponad 25 lat. W tym czasie piastowała wysokie stanowiska zarządcze zarówno po stronie agencji (Client Service Director McCann Communication, Deputy Managing Director w agencji Polymus), jak i firm (Marketing & PR Manager na Polskę i kraje bałtyckie w PUMA Poland oraz Country Marketing Director na Polskę i kraje bałtyckie w GRUPIE ESSILOR). Ma obszerne doświadczenie i wiedzę marketingową z branży reklamowej – pracowała dla
polskich i międzynarodowych klientów w wielu segmentach rynku, z sektorem beauty & fashion włącznie. Jest ekspertką w budowaniu zintegrowanych strategii marketingowych.

Jako pierwsza kobieta w branży optycznej wprowadziła na rynek innowacyjne programy komunikacyjne 360 stopni
– kampanię szkieł progresywnych Varilux z Danutą Stenką czy platformę edukacyjną „Czas na wzrok”, która otrzymała nagrodę Srebrnego Spinacza 2019 w kategorii uroda, higiena i wellness. Zainicjowała również projekty „Polska w okularach” oraz „Mój Bezpieczny Salon Optyczny”, które wsparły Polaków i polskie salony optyczne w trudnych czasach pandemii. Jest także inicjatorką ogólnopolskiej akcji „Zobacz Lepszą Przyszłość”, stworzonej z myślą o dzieciach i młodzieży z placówek opiekuńczo-
wychowawczych. Ponadto, jako propagatorka aktywizacji kobiet w biznesie, była autorką zmieniającego oblicze branży optycznej projektu „Optyka jest kobietą”.

W 2018 roku została
wyróżniona nagrodą Dyrektora Marketingu w kategorii zdrowie/pharma, a rok później – tytułem Polish Businesswoman Award za najbardziej innowacyjne i zrównoważone rozwiązania w biznesie. Jej sylwetka opisana jest w książce „50 Wpływowych Kobiet Biznesu”. Ukończyła wydział Marketingu i Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Prywatnie mama dwóch córek, pasjonatka szukania niestandardowych rozwiązań oraz sentymentalna podróżniczka.

Autorka wielu publikacji marketingowych i lifestyle’owych. Prowadzi bloga wspierającego rozwój kobiet justynaskrzypek.pl
oraz kanał telewizji internetowej z autorskim programem „Będzie dobrze”.

Comments

comments

290
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...