Agencja PWR i Warner Music Poland dla Maybelline New York

admin - 30.05.2022
298

Agencja PWR i Warner Music Poland dla Maybelline New York

Agencja PWR jest odpowiedzialna na koncepcję i egzekucję platformy Maybelline New York Stories oraz – wspólnie z agencją Creative PRO – za realizację eventu.

– W odpowiedzi na wyzwania stojące przez marką Maybelline New York, we współpracy z Warner Music Poland zrealizowaliśmy projekt Maybelline New York Stories. Jesteśmy odpowiedzialni za koncept i egzekucję tej multikanałowej platformy, której głównym celem jest przywrócenie ekscytacji marką wśród młodych konsumentów poprzez budowanie doświadczenia w online i offline, powracając jednocześnie do serca Maybelline – Nowego Jorku – mówi Jędrek Nykowski, Creative Director PWR.

Kampanię zainaugurowano 11 maja br. Pierwszy etap to multimedialny Pop-up w Art Box Experience w Fabryce Norblina w Warszawie, w którym wszystkimi zmysłami można było poczuć niepowtarzalny klimat tętniącej życiem, amerykańskiej metropolii. Było to jedyne w swoim rodzaju immersyjne i multisensoryczne show, które powstało dzięki połączeniu nowoczesnej technologii, sztuki, muzyki oraz nowości makijażowych inspirowanych trendami prosto z Nowego Jorku.

Otwarciu przestrzeni towarzyszył event dla mediów i influencerów ze specjalnym recitalem wschodzącej gwiazdy polskiej sceny muzycznej Bryskiej. Wydarzenie przyciągnęło setki influencerów i celebrytów, a ich publikacje w zaledwie dwa dni wygenerowały w sieci około 1000 storiesów oraz ponad setkę relacji w social mediach, które w rezultacie dały ok 19,5 mln wyświetleń! W kolejnych dniach przestrzeń została otwarta dla odwiedzających, którzy mogli poczuć na własnej skórze klimat Nowego Jorku. Platforma Maybelline New York Stories będzie kontynuowana w nadchodzących miesiącach w postaci kolejnych wydarzeń.

– Maybelline New York to marka makijażowa #1 na świecie, która chce być marką dla każdego. W tym celu marka inspiruje makijażem i dostarcza trendy prosto z Nowego Jorku. Takie właśnie zadanie przyświeca platformie Maybelline NY Stories. Dla konsumenta to projekt o połączeniu technologii, sztuki, muzyki, a także najgorętszych produktów makijażowych. Dla marki to szansa do wzmocnienia jej equity, a także zbudowania ekscytacji wokół tegorocznych nowości. 11 maja, przez 3 dni każdy, odwiedzający Artbox, Fabrykę Norblina mógł się poczuć jak w Nowy Jorku, poznać markę oraz jej produkty. To jednak nie koniec, kolejna odsłona już 19 sierpnia – podkreśla Honorata Guzińska, Head of Maybelline New York PL&BL.

Agencja PWR odpowiada za stworzenie koncepcji platformy, kreację i rekomendacje strategiczne. Realizacją instalacji i koncepcją kreatywną oraz UX projektu zajął się Jędrek Nykowski, specjalizujący się̨ m.in. w tworzeniu niestandardowych doświadczeń́ oraz poszukiwaniu nieoczywistych kolaboracji sztuki z markami. Całość nadzorował Tomek Piekarski, Managing Partner Creative PRO i PWR.

Agencja kreatywna PWR (Play Watch Read) powstała w 2020 roku i należy do Creative PRO Group, działającej na rynku CEE grupy agencji marketingowych. Wśród klientów PWR są m.in.: Grupa ZF, Maybelline New York, Warner Music Polska, Food Town, GPW Primavega, Laia, MHC Mobility, Mercedes-Benz.

Comments

comments

298
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...