Agencja OBTK zajmie się influencer marketingiem dla marki Wódka Manufakturowa KRUK.

Informacja Prasowa - 26.11.2021
124

Agencja OBTK zajmie się influencer marketingiem dla marki Wódka Manufakturowa KRUK.

Agencja OBTK zajmie się influencer marketingiem dla marki Wódka Manufakturowa KRUK.

Firma KRAVT & Co. nawiązała współpracę z agencją On Board Think Kong do obsługi komunikacji Wódki Manufakturowej KRUK.

W ramach bieżącej współpracy do zadań agencji należy stworzenie i wdrożenie strategii komunikacji do influencerów, działania z zakresu influencer marketingu i brand experience. Wszystkie działania będą realizowane w ramach kampanii „Krucze sprawy, Męskie sprawy” i mają na celu wyeksponowane oryginalnych cech wódki premium KRUK w dwóch wariantach: KRUK Wódka Manufakturowa z Polskiego Ziemniaka oraz z Polskiego Żyta. Za obsługę projektu ze strony OBTK odpowiada zespół PR.

Współpraca została nawiązana w drodze rekomendacji i ma charakter projektowy.

KRUK swoją premierę rynkową miał wiosną 2020r. i pozycjonowany jest w kategorii wódek premium kraft. Wolno dojrzewająca wódka dla koneserów jest ręcznie numerowana i podpisywana nazwiskami jej twórców. W dwóch kolejnych edycjach konkursu Warsaw Spirits Competition (2020 i 2021) KRUK zdobył złote medale. Pomysłodawcami i producentami marki są: Joanna Bujarska i Mikołaj Ciaś. Joanna Bujarska – ekspertka od marketingu najbardziej rozpoznawalnych marek alkoholi w Polsce (Carlo Rossi, Grant’s, Metaxa czy Jaegermeister) jest odpowiedzialna również za stworzenie Żubrówki Białej i Soplicy w obecnym wydaniu. Mikołaj Ciaś – były Członek Zarządu Coca-Cola w Polsce, odpowiadał za obszar komercyjny największych marek napojowych i piwnych w FMCG.

Od dwóch lat prowadzą firmę KRAVT & Co. https://krukvodka.pl

Comments

comments

124
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...