Agencja Novem wygrała przetarg na działania performance marketingowe sieci komórkowej PLAY

Informacja Prasowa - 25.11.2019
227

Agencja Novem wygrała przetarg na działania performance marketingowe sieci komórkowej PLAY

Obsługa marketingowa w zakresie marketingu afiliacyjnego sieci PLAY w rękach zespołu Novem. Agencja wybrana została w wyniku kolejnego już wygranego przetargu.

Novem jako jedna z dwóch agencji zajmie się realizacją kampanii reklamowych i bieżących projektów sieci komórkowej PLAY w zakresie działań performance marketingowych. Agencja odpowiadać będzie za strategię, planowanie i zakup mediów oraz ich optymalizację. Komunikacja będzie prowadzona z wykorzystaniem afiliacji, w tym kanałów display oraz e-mail marketing. Umowa ramowa zawarta została na czas nieokreślony.

Novem wspiera markę PLAY w działaniach afiliacyjnych już od ponad 10 lat. Na przełomie tego czasu agencja stworzyła wiele niestandardowych projektów reklamowo-sprzedażowych ukierunkowanych na pozyskiwanie nowych umów abonamentowych. Agencja brała także aktywny udział w rozwijaniu współpracy operatora PLAY z flagowymi portalami z branży telecomów. Efektem tej współpracy były koncepcje kreatywne, strony internetowe typu landing page oraz wsparcie PLAY w zakresie IT pod kątem dedykowanych narzędzi marketingowych.

Comments

comments

227
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...