Agencja NBS Communications ma nowych wspólników

Informacja Prasowa - 18.04.2023
83

Krzysztof Woch oraz Maciej Szczepaniak objęli po 10% udziałów w agencji

Agencja NBS Communications ma nowych wspólników
Krzysztof Woch oraz Maciej Szczepaniak objęli po 10% udziałów w agencji
NBS Communications, dołączając do grona dotychczasowych wspólników – Anny
Krajewskiej, założycielki i wiceprezes agencji, oraz Piotra Wojtaszka, prezesa spółki.
– Od ponad 30 lat NBS cieszy się zaufaniem i uznaniem klientów, co jest efektem
zaangażowania i wytężonej pracy naszego doświadczonego zespołu. Z przyjemnością
dzielimy się odpowiedzialnością za firmę z nowymi udziałowcami, którzy jako konsultanci od
dekady mają istotny wkład w budowanie rynkowej pozycji NBS. Dzięki tej decyzji będziemy
mogli wspólnie rozwijać naszą agencję w kolejnych latach – mówi Anna Krajewska,
założycielka i wiceprezes NBS Communications.
– Dziękujemy dotychczasowym udziałowcom za zaproszenie do grona wspólników
NBS Communications. Dzięki świetnym relacjom w zespole i dużej autonomii w prowadzeniu
projektów od dawna czuliśmy, że możemy mieć wpływ na kierunki i tempo rozwoju naszej
agencji. Dołączenie do grona wspólników NBS dodatkowo przypieczętowało nasz związek
z firmą – dodaje Krzysztof Woch, dyrektor projektów i jeden z dwóch nowych udziałowców
NBS Communications.
Krzysztof Woch pracuje w NBS Communications od 2012 roku. Wcześniej był dziennikarzem
„Parkietu” i „Rzeczpospolitej”, gdzie pisał o finansach firm i rynku kapitałowym. Odpowiadał
również za relacje z mediami i inwestorami w Hydrobudowie Polska. W NBS kieruje projektami
związanymi z komunikacją i promocją ofert publicznych akcji i obligacji, procesów fuzji
i przejęć, wezwań na akcje, a także doradza zarządom spółek notowanych na GPW w zakresie
relacji inwestorskich
Maciej Szczepaniak jest związany z NBS Communications od 2013 roku. Zanim dołączył do
agencji, był producentem i wydawcą w biznesowej telewizji TVN CNBC, a wcześniej także
dziennikarzem prasy motoryzacyjnej i branżowej. W NBS prowadzi projekty związane
z komunikacją korporacyjną, wspiera relacje inwestorskie spółek notowanych na GPW, tworzy
kampanie informacyjne dla publicznych ofert akcji i obligacji, odpowiada również za produkcje
wideo tworzone dla klientów agencji.
Anna Krajewska posiada obecnie 48,6% udziałów w NBS Communications, Piotr Wojtaszek –
31,4%, a Krzysztof Woch i Maciej Szczepaniak – po 10%

 

Comments

comments

83
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...