Agencja Moodboard zajmie się influencer marketingiem Douglas

Informacja Prasowa - 27.03.2024
164

Umowę podpisano na rok z możliwością przedłużenia.

W marcu 2024 MOODBOARD Agency poinformowała o rozszerzeniu i nawiązaniu stałej współpracy z siecią perfumerii Douglas w zakresie influencer marketingu na wszystkich polach, działając na rzecz Douglas, a także marek z portfolio Klienta. Umowę podpisano wskutek rozwoju dwuletniej współpracy, która toczyła się w ograniczonym zakresie i wybranych obszarach influencer marketingu. Umowę podpisano na rok z możliwością przedłużenia.

Działaniami z zakresu influencer marketingu dla Douglas zajmie się Agata Zielińska i Zuzanna Nowak – obie działąjące na stanowiskach PR&Influencer Manager w Agencji Moodboard.

Comments

comments

164
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...