
Agencja K2 wygrywa przetarg PEPSI na kampanię realizowaną w 35-ciu krajach
Informacja Prasowa - 02.12.2020Agencja K2 wygrywa przetarg PEPSI na kampanię realizowaną w 35-ciu krajach
Agencja K2 wygrywa przetarg PEPSI na kampanię realizowaną w 35-ciu krajach
W wyniku międzynarodowego przetargu Agencja K2 została wybrana do realizacji kampanii 360 dla marki Pepsi. Kampania będzie prowadzona w regionie Europy Wschodniej.
Przetarg trwał od sierpnia do września i obejmował dwa etapy. Brały w nim udział agencje kreatywne z Polski i z Rosji. Zwycięzcę wybrano na podstawie badań konsumenckich.
Agencja K2 będzie odpowiedzialna za przygotowanie kampanii telewizyjnej, aktywacji digital, działania w mediach społecznościowych, kreacje DOOH i OOH oraz komunikację w sklepach. Pierwsze efekty współpracy Pepsi i K2 będzie można zobaczyć na początku 2021 roku.
– Zaprojektowanie międzynarodowej kampanii skierowanej do Generacji Z, stanowi spore wyzwanie, zwłaszcza biorąc pod uwagę różnorodność rynków. Całość musi zadziałać we wszystkich krajach, odwołując się do powszechnych nastrojów i nadziei. Dlatego staraliśmy się wejść jak najgłębiej w motywacje młodych konsumentów, dotrzeć do działających insightów, i na każdym etapie zderzać koncepty z grupą docelową – mówi Filip Szperl, dyrektor kreatywny Agencji K2.
Kampania obejmuje 35 rynków w regionie EER (Eastern Europe Regions), m.in. Polskę, Rosję, Turcję, Ukrainę i Rumunię.
Comments
