Agencja Grandes Kochonos przygotowała kampanię dla EnveloBanku (Cyfrowej Bankowości Banku Pocztowego) wykorzystującą wizerunek Adama Małysza.
Adam Małysz w nowej kampanii reklamowej przygotowanej przez Grandes Kochonos dla EnveloBanku
Agencja Grandes Kochonos przygotowała kampanię dla EnveloBanku (Cyfrowej Bankowości Banku Pocztowego) wykorzystującą wizerunek Adama Małysza.
Adam Małysz to jeden najbardziej utytułowanych zawodników w historii skoków narciarskich, któremu Polacy zawdzięczają liczne sportowe emocje i momenty radości. Z drugiej strony to człowiek skromny, który mimo odniesionych sukcesów do końca pozostał sobą. Zestawienie tych cech czyni go wzorowym uosobieniem wartości dla posługującego się hasłem „Finanse w porządku” EnveloBanku.
Działania przygotowane w ramach wielokanałowej kampanii promującej Kredyt w Porządku z udziałem Adama Małysza, obejmują spoty TV (30’ i 15’), odcinkowy branded content przeznaczony na kanały społecznościowe marki, display, wykorzystanie mediów własnych ambasadora oraz komunikację BTL w placówkach Poczty Polskiej i Banku Pocztowego.
Obok Adama, w spocie wystąpi maskotka marki EnveloBank – Panda. Razem, w prosty i zabawny sposób, opowiadają o zaletach i wygodzie cyfrowej bankowości EnveloBanku (m.in. koncie za 0 złotych, bankowości mobilnej czy Kredycie w Porządku).
Za strategię komunikacji i kreację materiałów do nowej kampanii odpowiada agencja Grandes Kochonos, która prowadzi stałą obsługę EnveloBanku.