19 Południk rozpoczyna współpracę z marką Corny

Informacja Prasowa - 31.01.2023
115

Agencja zajmie się jej komunikacją na polskim rynku.

Do grona klientów agencji dołączyła marka batoników Corny. 19 Południk zajmie się jej komunikacją na polskim rynku.

Do zadań agencji należy m.in. opracowanie strategii komunikacji, obsługa kanałów społecznościowych, aktywacje konsumenckie oraz działania mające na celu budowanie społeczności wokół marki na polskim rynku.

– Corny to marka, która jest dobrze znana i towarzyszy Polakom od lat, więc zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do komunikacji wątków i rozwiązań odświeżających jej wizerunek. Zależało nam na osadzeniu marki w realiach funkcjonowania współczesnego konsumenta i wprowadzeniu stylu narracji, który będzie dla niego autentyczny i atrakcyjny – mówi o współpracy Barbara Szatanik – head of strategy w 19 Południku.

 Corny to marka, która od niemal 40 lat podbija Europę. Corny BIG to granola z najlepszych składników: ziaren zbóż, orzechów i suszonych owoców. Batonik dostarczająca organizmowi naturalny błonnik oraz węglowodany złożone – wszystko, co najlepsze z natury i zbóż.

19 Południk to agencja strategiczno-kreatywna. Zajmuje się projektowaniem komunikacji wizualnej
i rozwija marki w obszarze komunikacji, brandingu i technologii. Pracuje dla klientów takich jak Oriflame, Recordati Polska, Dan Cake czy Kaufland.

Comments

comments

115
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...