Cut The Mustard wygrywa przetarg na obsługę ERGO Hestii

Informacja Prasowa - 17.01.2023
246

Agencja będzie odpowiadała m.in. za wsparcie w prowadzeniu wybranych kanałów social media ERGO Hestii, w tym rozwoju Tik Tok

Grupa ERGO Hestia – w wyniku przetargu – nawiązała współpracę z agencją Cut The Mustard. W ramach powierzonych zadań Agencja będzie odpowiadała m.in. za wsparcie w prowadzeniu wybranych kanałów social media ERGO Hestii, w tym rozwoju Tik Tok.

 Grupa ERGO Hestia to pionier najbardziej innowacyjnych rozwiązań w sektorze ubezpieczeniowym. Od ponad 30 lat pozostaje wiarygodnym i niezawodnym partnerem oferującym najwyższej jakości produkty i usługi. Co roku zapewnia ochronę ponad 3 milionom klientów indywidualnych oraz kilkuset tysiącom firm i przedsiębiorstw. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu.

Od 1 lutego br. za komunikację na wybranych platformach społecznościowych ERGO Hestii odpowiedzialna będzie Cut The Mustard. Agencja będzie realizowała stworzoną wspólnie z Klientem strategię komunikacji w serwisach Facebook, Instagram, Tik Tok oraz LinkedIn. Na potrzeby zleconych działań Cut The Mustard zajmie się tworzeniem materiałów kreatywnych zgodnie z bieżącymi potrzebami klienta.

Stawiamy zawsze na długofalową współpracę z klientem, i tym razem jest podobnie. Położyliśmy duży nacisk na ten przetarg, wiedząc, że konkurujemy z najlepszymi agencjami w Polsce. Wygranie przetargu na stałą obsługę czołowego gracza na rynku ubezpieczeń, to potwierdzenie naszej pozycji, naszych strategicznych i kreatywnych kompetencji a także najwyższej jakości działań oferowanych naszym Klientom. Nie ukrywam, że szczególnie cieszymy się z możliwości zbudowania kanału ubezpieczyciela na Tik Toku, na którym będziemy prowadzić stałą komunikację dla ERGO Hestii – mówi Karolina Witecka, CEO Cut The Mustard.

– Agencja Cut The Mustard podczas przetargu przedstawiła najlepsze zrozumienie i sposób podejścia do naszej strategii komunikacji. Zwróciliśmy uwagę między innymi na koncepcje kreatywne zaproponowane na Tik Toka z wykorzystaniem istotnego dla nas motywu sztuki – mówi Maria Rosa, Dyrektor Biura Marketingu i PR w ERGO Hestii.

Comments

comments

246
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...