Havas PR Warsaw odpowiada za komunikację Klarny w Polsce

Informacja Prasowa - 29.09.2022
134

Agencja odpowiada za kompleksowe wsparcie komunikacyjne marki

Havas PR Warsaw odpowiada za komunikację Klarny w Polsce

Z początkiem września br. do grona klientów Havas PR Warsaw dołącza Klarna – wiodący globalny bank detaliczny, dostawca usług płatniczych i aplikacja zakupowa, z której korzysta ponad 150 milionów użytkowników na świecie. W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksowe wsparcie komunikacyjne marki, w tym prowadzenie biura prasowego, komunikację projektów własnych Klarny oraz relacje z liderami opinii.

– Cieszymy się, że jako Havas PR Warsaw dołączamy do zespołu Klarny. To marka, która jako globalny „business disruptor”, wniosła dużo nowego do swojej kategorii usług i wierzę, że dzięki pracy dla niej mamy szansę rozwijać nasze kompetencje w obszarze fintech, ale także doskonale wykorzystać szerokie doświadczenie jakie posiadamy w zakresie lifestyle
& entertainment – mówi Tomasz Lis Managing Director w Havas PR Warsaw.

Elastyczne usługi finansowe Klarny pojawiły się w Polsce w drugiej połowie 2021 roku. W ciągu ostatnich 12 miesięcy skorzystało z nich ponad milion polskich użytkowników, a marka stała się kluczowym partnerem wzrostu dla ponad 4 tys. polskich sklepów internetowych – w tym rodzimych i globalnych liderów handlu detalicznego, takich jak Grupa LPP (Reserved, Sinsay, House, Mohito, Cropp), H&M, Adidas, Modivo (w Niemczech, we Włoszech, Szwajcarii, Szwecji oraz w Czechach), Pandora i Etam.

Współpraca Klarny z agencją Havas PR Warsaw została nawiązana w drodze przetargu.

Comments

comments

134
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...