More Bananas odpowiada za social media marki Zooksy

Informacja Prasowa - 06.09.2022
90

Zarządza komunikacją w mediach społecznościowych marki Zooksy

More Bananas odpowiada za social media marki Zooksy INFORMACJA PRASOWA 6 IX 22

More Bananas od lutego 2022 zarządza komunikacją w mediach społecznościowych marki Zooksy. Polska firma, produkująca wysokiej jakości skarpetki w setkach niebanalnych i różnorodnych wzorów, chce konsekwentnie budować społeczność wokół marki, stawiając na atrakcyjną wizualnie komunikację swoich produktów i akcji promocyjnych.

Obsługa agencji obejmuje przygotowanie i prowadzenia kanałów na Facebooku, Instagramie, Pintereście oraz Twitterze. Poza działaniami contentowymi, bananowa ekipa obsługuje także działania reklamowe na Facebooku, Instagramie, a także Google Ads i YouTube Ads.

  • „Marka Zooksy jest nam bliska „na poziomie DNA”. Nie udaje, że zbawi i zmieni świat. Co najwyżej wzór i krój skarpetek. Tak jak my, chce poprzez swoją kreatywność i doświadczenie sprawiać radość innym. Co oznacza nie tylko humor i bycie miłą marką, ale przede wszystkim ciekawe, różnorodne produkty dobrej jakości, które zostaną z konsumentem na lata. Trwałość jest tu szczególnie istotna, bo w grupie odbiorców wyraźnie widać rosnącą świadomość wpływu producentów odzieży na emisję CO2 i na stan środowiska naturalnego w ogóle. Stąd dbałość o komunikowanie dłuższego czasu użytkowania i minimalizacji wpływu produkcji na środowisko. To wszystko jest naszemu zespołowi bardzo bliskie i daje sporo frajdy przy tworzeniu kolejnych kreacji” – mówi Ania Ledwoń – Blacha, Creative Owner w More Bananas.

Komunikacja marki Zooksy jest kierowana do osób młodych, dla których zakupy w internecie obejmują praktycznie wszystkie kategorie dóbr i usług niezbędnych do życia. W planowaniu działań agencja uwzględniła więc wszystkie aktualne trendy w e-commerce, takie jak upowszechnienie nowoczesnych form płatności (szybkie przelewy + BLIK), bezkontaktowa forma dostaw, aspekty ekologiczne i promocje jako czynnik ‘must-have’ oraz social shopping. Content publikowany w kanałach społecznościowych marki skupia się na prezentowaniu limitowanych kolekcji i promocjach sprzedaży, ale także ma angażować, bawić i zachęcać do interakcji z marką.

  • Naszą współpracę rozpoczęło stworzenie strategii komunikacyjnej oraz koncepcji wizerunkowej i marketingowej marki. To, co mamy do zaoferowania to odważne i innowacyjne wzornictwo i kroje, a także całkowicie polska produkcja z dobrej jakości materiałów. Młode pokolenie cechuje inne podejście do ubrań niż osoby z pozostałych kategorii wiekowych. Generacja Facebooka jest bardziej podatna na wpływy znajomych, trendy i social media – mówi Daria Skopińska-Pięta, CEO Zooksy.

Klient wybrał More Bananas dzięki rekomendacjom innych firm, obsługiwanych przez agencję. Za obsługę Zooksy odpowiada zespół w składzie: Basia Bukowska (Graphic Designer), Klaudia Gruszkowska (Account Manager) Ania Ledwoń – Blacha (Creative Owner) i Piotr Siwiec (Digital Marketing Coordinator).

Comments

comments

90
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...