Dorota Haller przewodniczącą Jury EFFIE 2022

Informacja Prasowa - 02.06.2022
49

Będzie przewodziła pracy komisji w kategorii ESG Influence, Equality, Non - Profit oraz Public Service.

DOROTA HALLER PRZEWODNICZĄCĄ JURY EFFIE 2022 W KATEGORII ESG Influence

Dorota Haller, Dyrektorka marketingu, Komunikacji i Digital w polskim oddziale Huawei Consumer Business Group, została przewodniczącą grupy jurorskiej nagród Effie. Od wielu lat związana jest z tym najważniejszym konkursem w branży marketingu i reklamy, a teraz będzie przewodziła pracy komisji w kategorii ESG Influence, Equality, Non – Profit oraz Public Service.

Effie Awards jest największym konkursem marketingowym na świecie, w którym nagradzane są najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe. Coroczne wydarzenie organizowane jest w 50 krajach, w tym od ponad 20 lat w Polsce. Kandydatury można zgłaszać w 12 kategoriach, a najlepsze projekty wyłoni łącznie aż 190 polskich specjalistek i specjalistów z branży marketingu i reklamy. Wśród nich jest Dorota Haller, która od lat związana jest z Effie jako jurorka i laureatka wielu nagród. Wraz z partnerami ze współpracujacych agencji otrzymała m.in.: dla Huawei złoto za long term marketing excellence oraz złoto w kategorii react and defend. Jurorka w tym roku poprowadzi obrady grupy IX – ESG Influence, Quality, Non Profit & Public Service.

Bardzo dziękuję Komitetowi Organizacyjnemu i Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej za zaufanie. To dla mnie ogromny zaszczyt przewodniczyć jury w kategorii ESG Influence, Equality, Non – Profit & Public Service. Są to tematy mi szczególnie bliskie – równość płci jest dla mnie niezwykle ważna i zajmuję się tym zagadnieniem społecznie od wielu lat. Effie Awards to wyjątkowy konkurs, któremu towarzyszą wyjątkowe emocje. Poznałam je zarówno od strony uczestniczki, jak i jurorki. Cieszę się na samą myśl o dyskusjach na temat nadesłanych kampanii, w znamienitym gronie jurorskim komentuje Dorota Haller, dyrektorka marketingu, Komunikacji i Digital w polskim oddziale Huawei Consumer Business Group.

Termin zgłaszania kampanii do nagród Effie 2022 mija 11 lipca. Wyróżnione kampanie zostaną zaprezentowane na gali finałowej 8 listopada, w Teatrze Wielkim Opery Narodowej w Warszawie. Organizatorem Effie Awards w Polsce wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Comments

comments

49
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...