OBTK prowadzi kampanię „My Manly Way” dla marki Bulldog.

Informacja Prasowa - 25.04.2022
29

OBTK prowadzi kampanię „My Manly Way” dla marki Bulldog.

OBTK prowadzi kampanię „My Manly Way” dla marki Bulldog.

Marka Bulldog w 2022 roku prowadzi kampanię „My Manly Way”. Jest to kontynuacja współpracy amerykańskiego koncernu Edgewell z agencją On Board Think Kong w zakresie obsługi marki Bulldog Skincare For Men.

Kampania „My Manly Way” promuje ideę zrównoważonej męskości. Jej celem jest budowanie świadomości, że również mężczyźni odczuwają presję otoczenia dotyczącą ich wyglądu i mogą mieć problemy z samoakceptacją. Na potrzeby kampanii powstał raport „Męski, czyli jaki?”[i], z którego wynika m.in., że blisko połowa Polaków nie utożsamia się z wizerunkiem mężczyzny prezentowanym w mediach i social mediach, a blisko co piąty mężczyzna w Polsce (19%) czuje presję, aby posiadać cechy czy zachowywać się w sposób odpowiedni dla jego płci.

Mężczyźni, podobnie jak kobiety, odczuwają presję, aby wyglądać czy zachowywać się w określony sposób, dlatego akceptacja siebie i własnego wyglądu bywa dla wielu wyzwaniem. W ramach kampanii „My Manly Way” staramy się zachęcać mężczyzn do tego, aby odkrywali i doceniali własne atuty. Chcemy także pokazywać im, jak zadbać o siebie i swój wygląd, by poczuć się swobodnie i pewnie. Bez presji, za to zgodnie ze swoimi potrzebami oraz możliwościami i na własnych warunkach. Wiemy, że męskość może być zrównoważona i różnorodna – mówi Mateusz Góral z Bulldoga.

W ramach kampanii powstał również cykl podcastów „Podsłuchane u barbera”, podczas którego rozmówcy zachęcają do​ podkreślania mocnych stron i pielęgnowania tego, co wyróżnia danego mężczyznę. W pierwszym odcinku psycholożka Marzena Mawricz oraz barber Kamil Turlej podpowiadają, jak dążyć do samoakceptacji i zadbać o życie w duchu zrównoważonej męskości, bez względu na swój wygląd, wybraną stylizację, zarost lub jego brak, bez konieczności wpisywania się w obowiązujące kanony. Z kolei podczas drugiej odsłony, poświęconej stereotypom odnośnie „męskich” zawodów i pasji, psycholożka Marzena Mawricz wraz z tancerzem Jackiem Jeschke poszukali m.in. odpowiedzi na pytanie jak być sobą i podążać własną drogą, oraz gdzie szukać wsparcia, gdy w co czwartej polskiej rodzinie (23%) wykonywanie przez mężczyzn zawodów stereotypowo uznawanych za mało męskie nie byłoby akceptowane?

Agencja On Board Thing Kong odpowiedzialna jest za stworzenie i wdrożenie strategii komunikacji, działania z obszaru brand PR i influencer marketingu. Po stronie On Board Think Kong za obsługę jest odpowiedzialny zespół PR.

Bulldog Skincare for Men oferuje akcesoria do golenia i produkty stworzone specjalnie do pielęgnacji męskiej skóry i zarostu. Maszynka do golenia Bulldog Original jest wyposażona w wodoodporną, bambusową rączkę, która jest przyjazna dla środowiska. Produkty Bulldog łączą w sobie to co najlepsze z natury – kamelinę, zieloną herbatę i aloes ze starannie dobranymi składnikami stworzonymi przez człowieka.

[i] Badanie przeprowadzone przez SW Research na zlecenie marki Bulldog w styczniu 2022 r, metodą wywiadów on–line na reprezentatywnej próbie 1049 Polek i Polaków powyżej 18 roku życia.

Comments

comments

29
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...