TikTok partnerem festiwalu Millennium Docs Against Gravity

Informacja Prasowa - 21.04.2022
115

TikTok partnerem festiwalu Millennium Docs Against Gravity

TikTok partnerem festiwalu Millennium Docs Against Gravity

TikTok podejmuje współpracę przy 19. edycji festiwalu Millennium Docs Against Gravity, partnerując nowo utworzonemu Konkursowi Filmów Krótkometrażowych.

 Millennium Docs Against Gravity to bez wątpienia jedno z wiodących wydarzeń na kulturalnej mapie Polski, święto kina dokumentalnego i największy festiwal filmowy w kraju. Jego rosnąca z edycji na edycję popularność wynika nie tylko z doskonałego zaplecza programowego, rozwijającej się propozycji serwowanej widzom, ale także doskonałego wyczucia trendów. W tym nurcie tegoroczną edycję rozszerzono po raz pierwszy o Konkurs Filmów Krótkometrażowych. To wybór filmów dokumentalnych z całego świata, których długość nie przekracza 45 minut. Partnerem tej selekcji i konkursu, a jednocześnie fundatorem nagrody dla zwycięskiego projektu, został TikTok.

Filmy krótkometrażowe często są początkiem drogi dla kreatywnych, młodych filmowców, którzy w świeży sposób patrzą na rzeczywistość i poruszają ważne dla nich problemy. W przypadku tegorocznego konkursu słowem-kluczem jest „różnorodność”, zarówno pod względem tematów (od ekologii, przez psychologię aż po prawa człowieka i zwierząt), ale też pojawiających się w nich bohaterów i bohaterek, wywodzących się z różnych grup społecznych i etnicznych, o różniej orientacji seksualnej, pełnosprawnych oraz żyjących z niepełnosprawnościami.

Inspiracja dla kreatywności

TikTok wspólnie z Festiwalem zrealizuje też serię rozmów na żywo z debiutującymi twórcami filmowymi, którzy podzielą się swoimi pierwszymi doświadczeniami i wiedzą ze świata sztuk audiowizualnych. To niepowtarzalna okazja do zaczerpnięcia wiedzy i inspiracji dla wszystkich adeptów sztuki filmowych, a dla jej pasjonatów możliwość zajrzenia za kulisy. Wydarzenia będą transmitowane na profilu festiwalu (tiktok.com/@millenniumdocsag).

 

Comments

comments

115
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...