Digital Care Group klientem 38 Content Communication

Informacja Prasowa - 24.03.2022
116

Digital Care Group klientem 38 Content Communication

Digital Care Group klientem 38 Content Communication

Agencja 38 Content Communication nawiązała współpracę z Digital Care Group – liderem na rynku usług dodanych w sektorze urządzeń mobilnych. Umowa obejmuje prowadzenie biura prasowego oraz działania media relations dla marek Digital Care, iMad i MTTC.

Digital Care Group funkcjonuje od 2012 roku, sukcesywnie rozwijając działalność w kraju i na rynkach zagranicznych. Misją firmy jest kreowanie i dostarczanie innowacyjnych rozwiązań, które wspierają użytkowników i podnoszą komfort korzystania z urządzeń mobilnych. Do Grupy należą następujące marki: Digital Care, oferująca między innymi innowacyjne programy ochrony i najmu urządzeń mobilnych, iMad – autoryzowany serwis i reseller Apple, MTTC – spółka świadcząca kompleksowe usługi naprawy urządzeń mobilnych.

Współpraca pomiędzy 38 Content Communication a Digital Care Group obejmuje działania z zakresu media relations na rzecz 3 marek wchodzących w skład Digital Care Group, a także kompleksowe działania z zakresu PR korporacyjnego. Za realizację projektu ze strony 38PR odpowiadają: CEO Katarzyna Życińska i zespół korporacyjny kierowany przez Group Account Managera Magdalenę Galant.

Agencja 38 Content Communication, będąca częścią 38 Group, powstała w 2010 r. Realizuje kampanie i prowadzi działania contentowe dla największych marek w Polsce m.in. Grupy LUX MED, Grupy Atlas, Accor, Iron Mountain, ElectroMobility Poland, Ministerstwa Klimatu, Kaufland, Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, Glovo. Agencja prowadzona przez Katarzyną Życińską ma na swoim koncie wyróżnienia w najważniejszych konkursach marketingowych w branży, takich jak Złote Spinacze czy Golden Arrow. W najnowszym rankingu agencji public relations PR Check Agencja 38 Content Communication zajęła 3 miejsce pod względem przychodów oraz 4 miejsce pod względem fee income. Z kolei 38 Group, osiągając największą dynamikę wzrostu, znalazła się na 2 miejscu pod względem przychodów i fee income.

Comments

comments

116
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...