„Brief Content Marketing” – interaktywne narzędzie Ringier Axel Springer Polska do tworzenia briefów

Informacja Prasowa - 14.12.2021
153

„Brief Content Marketing” – interaktywne narzędzie Ringier Axel Springer Polska do tworzenia briefów

Brief Content Marketing” – interaktywne narzędzie Ringier Axel Springer Polska do tworzenia briefów

Ringier Axel Springer Polska udostępnia interaktywne narzędzie, które wspiera proces tworzenia briefów dla działań content marketinowych. Dzięki nowemu rozwiązaniu, przedstawiciele agencji i domów mediowych, jak również klientów indywidualnych mogą w jeszcze prostszy sposób współpracować z Biurem Reklamy Ringier Axel Springer Polska w obszarze Content Marketingu, aby otrzymać szytą na miarę ofertę reklamową.

Brief Content Marketing to w pełni digitalowe narzędzie, które składa się pytań m.in. o grupę docelową i komunikację w mediach społecznościowych, jak również o podejście do tematu inkluzywności w realizowaniu kampanii i o działanie na rzecz zrównoważonego rozwoju. Wypełnienie formularza trwa jedynie 10 minut. Składa się on z pytań otwartych i zamkniętych, przez które użytkownika przeprowadza system. Dostęp do Brief Content Marketing nie wymaga logowania ani zakładania konta. Eksperci z Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska skontaktują się z osobą wypełniającą brief na pozostawione przez nią dane kontaktowe, z gotową, szytą na miarę ofertą.

Celem wprowadzenia narzędzia Brief Content Marketing jest skuteczna współpraca z naszymi partnerami biznesowymi. Stawiamy na proste i w pełni digitalowe rozwiązania, które zaoszczędzą czas naszych Klientów. Szukamy inspiracji, zbieramy sugestie i zadajemy pytania pomocnicze, a wszystko po to, aby jak najlepiej poznać i zrozumieć potrzeby naszych obecnych i potencjalnych partnerów biznesowych – mówi Magdalena Milewska, Dyrektorka Departamentu Content Marketingu w Ringier Axel Springer Polska.

Brief Content Marketing zostało przygotowane we współpracy z działem UX Ringier Axel Springer Polska, aby korzystanie z narzędzia było proste i intuicyjne. Rozwiązanie jest dostępne dla przedstawicieli agencji i domów mediowych, jak również dla przedstawicieli małych, średnich oraz dużych firm.

Narzędzie Brief Content Marketing jest dostępne pod adresem: https://cm-brief.ringieraxelspringer.pl/

Comments

comments

153
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...