Multikino rusza z kampanią wizerunkową „Zatrać się w niezwykłych opowieściach”

Informacja Prasowa - 05.10.2021
170

Multikino rusza z kampanią wizerunkową „Zatrać się w niezwykłych opowieściach”

Multikino rusza z kampanią wizerunkową „Zatrać się w niezwykłych opowieściach”

Sieć kin Multikino rozpoczyna kampanię wizerunkową „Zatrać się w niezwykłych opowieściach”, która w oparciu o badania naukowe przeprowadzone przez University College London i Vue Entertainment pokazuje, że wyjście do kina może być dla nas dobre i pomóc w odejściu od narastającej presji bycia cały czas online. Lektorem spotu promującego kampanię jest polski muzyk Bartosz Waglewski znany jako Fisz.

Badania opublikowane przez Vue i University College London, ujawniają, że kilka godzin przed dużym ekranem może mieć zaskakujące korzyści dla funkcjonowania naszego mózgu, więzi społecznych, produktywności czy kreatywności. Kino może przynosić fascynujące korzyści poznawcze, emocjonalne i fizjologiczne.

  • Doświadczenia kulturowe, takie jak kino, mogą poprawić pamięć, koncentrację i utrzymać mózg w dobrej kondycji.
  • Podczas seansu serca biją zgodnie, co może wpłynąć na więzi społeczne, wydajność zespołu i zmniejszyć samotność.
  • Kilka godzin w kinie może sprawić, że uczestnik seansu będzie bardziej kreatywny i produktywny.

W związku z publikacją w Polsce wyników badań z UCL Multikino wypuszcza film z manifestem „Zatrać się w niezwykłych opowieściach” rozpoczynając kampanię wizerunkową. Film, którego lektorem jest polski muzyk Bartosz Waglewski znany jako Fisz, pokazuje widzom, jak cenne jest zagubienie się w świetnej opowieści. Historie powinny być oglądane w określony sposób, aby widz mógł w pełni zanurzyć się w otoczeniu ekranu, dźwięku i fotela. Multikino oferuje najlepsze luksusowe i rozkładane skórzane fotele, ekrany o wysokiej rozdzielczości i wielowymiarowy dźwięk Dolby Atmos, ponieważ każdy zasługuje na doświadczenie magii rozrywki na dużym ekranie.

Co chwilę otrzymywane przypomnienia czy polubienia sprawiają, że nigdy nie jesteśmy offline. Okazuje się, że kino jest nie tylko jednym z ostatnich miejsc, w którym podczas oglądania filmu nie rozpraszają nas inne ekrany oraz powiadomienia z urządzeń mobilnych, ale badania pokazują, że jest ono dobre dla widzów! Ta kampania jest dla nas bardzo ważna, bo dzięki niej możemy uświadomić odbiorcom korzyści płynące z oglądania filmów na wielkim ekranie. Cały czas inwestujemy w zapewnienie najwyższej jakości foteli, ekranów i dźwięku oraz nieustannie staramy się zapewnić widzom jak najlepsze wrażenia podczas seansów na wielkim ekranie – wyjaśnia Sebastian Wojna, Kierownik Działu Marketingu Multikino S.A.

W nadchodzących miesiącach widzowie będą mieli wiele okazji do tego, żeby się zatracić w niezwykłych opowieściach. Już teraz na wielkim ekranie można oglądać najnowsze przygody Jamesa Bonda w filmie „Nie czas umierać”. W październiku na widzów czeka jeszcze między innymi „Wesele” w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego, „Diuna” oraz „Furioza” z Mateuszem Banasiukiem i Weroniką Książkiewicz w rolach głównych. Natomiast w kolejnych miesiącach premierę będą miały: „Eternalas”, „Pitbull” Patryka Vegi, „Bo we mnie jest seks”, „Dom Gucci”, „Spider-Man: Bez drogi do domu” oraz „Matrix Zmartwychwstania”.

Kampania wizerunkowa „Zatrać się w niezwykłych opowieściach” wystartowała 1 października br. a aktywacje z nią związane są zaplanowane na dwa miesiące. Film „Zatrać się w niezwykłych opowieściach” jest dystrybuowany we wszystkich kinach sieci, na stronie www oraz w mediach społecznych Multikina. Kampania reklamowa obejmuje Internet, prasę i outdoor oraz billboardy w wybranych miastach i metroboardy w warszawskim metrze. Ponadto spot wizerunkowy będzie emitowany w Internecie, w tym na YouTube’ie. Równolegle prowadzone będą działania z zakresu PR i influencer marketingu.

W spocie ukrytych jest aż 38 odniesień do filmów z całego świata. Fani Multikina na portalu Facebook.com mogą wziąć udział w konkursie i sprawdzić swoją filmową wiedzę.

Za komunikację kampanii „Zatrać się w niezwykłych opowieściach” odpowiada dział marketingu Multikino S.A. – Aleksandra Siedlecka (działania w Internecie – social media, strona www i newsletter), Magdalena Cieplińska (adaptacja materiałów na polski rynek, planowanie i zakup mediów) oraz Natalia Kaleta-Nguyen (komunikacja z mediami, współpraca z ekspertem oraz z blogerami i Influencerami).

Comments

comments

170
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...