Up&More realizuje kampanię marketingową aplikacji Taxando

Informacja Prasowa - 28.04.2021
300

Up&More realizuje kampanię marketingową aplikacji Taxando

Up&More realizuje kampanię marketingową aplikacji Taxando

Agencja Up&More wystartowała z kampanią promującą aplikację Taxando. Działania promocyjne realizowane są za pośrednictwem popularnych systemów Google Ads i Facebook Ads. Aktywności reklamowe poprzedzone zostały audytem ASO oraz wdrożeniem analityki mobilnej.

Taxando to polska aplikacja mobilna do składania zeznań podatkowych w Niemczech. Kreator umożliwia szybkie przygotowanie i wysłanie zeznania podatkowego do urzędu skarbowego. Wszystkie dane transmitowane są poprzez urzędowy protokół ELSTER. Po wysłaniu zeznania użytkownik otrzymuje oficjalne urzędowe potwierdzenie odbioru, wszystko zgodnie z obowiązującym prawem.

Up&More prowadzi kampanie marketingową celem wzrostu świadomości aplikacji oraz pozyskiwania nowych, aktywnych użytkowników. Strategię promocji rozpoczęto przeprowadzeniem optymalizacji ASO oraz wdrożeniem analityki mobilnej. Zespół przygotował także dashboard analityczny celem szybkiej i łatwej weryfikacji kluczowych parametrów pod kątem analizy aktywności użytkowników.

Kampania promująca aplikację prowadzona jest z wykorzystaniem sieci reklamowych – Google Ads, Facebook Ads. Agencja odpowiada również za kompleksową obsługę graficzną kampanii.

Kluczowe jest targetowanie, dotarcie do osób rozliczających podatki w Niemczech.

Aplikacje mobilne to szczególny obszar digital, w którym rozwija się Up&More. Uczestnictwo w promocji polskiej aplikacji dedykowanej na rynek niemiecki jest dla nas ciekawym wyzwaniem – komentuje Tomasz Starzyński, managing partner Up&More.

Comments

comments

300
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...