Wszystkie zajęcia realizowaliśmy zdalnie, co wymagało nowego podejścia do organizacji, a także przekazu treści, doskonałych umiejętności komunikacyjnych i odwagi ze strony wolontariuszy. Zajęcia prowadzone przez pracowników dentsu Polska zyskały ogromne uznanie wśród uczniów i nauczycieli, ze względu na atrakcyjne treści oraz angażującą formę. Dziękujemy wszystkim zaangażowanym.
Joanna Andrzejewska, Wiceprezes Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości
Patrycja Kościołowska, Digital Strategy Manager, iProspect (dentsu Polska)
Sylwia Dec, Senior Content Creative, Isobar (dentsu Polska)
Kolejna odsłona programu The Code planowana jest w dentsu na jesień br. Ze względu na dynamicznie zmieniającą się sytuację musimy być gotowi na różne opcje, ale w planach mamy przeprowadzenie „RISE-UP CHALLENGE”, który w formule online sprawdził się już w kilku krajach, m.in. Bułgarii czy Wielkiej Brytanii. Nagrodą dla zwycięskiego zespołu będzie wykorzystanie pomysłów młodzieży w realnej kampanii jednego z klientów dentsu. Mam nadzieję, że również w tym roku nowoczesna forma oraz dostosowana do młodzieży treść i dynamika zajęć sprawią olbrzymią satysfakcję zarówno uczniom, wolontariuszom, jak i organizatorom.