Ruszyła kampania „Zdrowie w Twoich rękach” marki Dettol

Informacja Prasowa - 28.01.2021
14

Ruszyła kampania „Zdrowie w Twoich rękach” marki Dettol

Ruszyła kampania „Zdrowie w Twoich rękach” marki Dettol

Dziś z pewnością wielu rzeczy nie da się przewidzieć, ale to, na co możemy mieć wpływ to ochrona siebie i swoich najbliższych przed drobnoustrojami. Dettol, światowy lider wśród produktów antybakteryjnych(1), ruszył z kampanią „Zdrowie w Twoich rękach”, w której zachęca do budowania i pielęgnowania właściwych nawyków w obszarze dbania o zdrowie wskazując, że higiena jest jego podstawowym elementem.

Kampania „Zdrowie w Twoich rękach” pokazuje, że nasze zdrowie zależy również od nas samych. I to właśnie właściwa higiena jest jedną z tych rzeczy, na którą możemy mieć realny wpływ w naszym codziennym życiu. Dzięki produktom marki Dettol możemy działać tu i teraz, chroniąc naszych bliskich przed bakteriami czy wirusami.

Kampania „Zdrowie w Twoich rękach” wystartowała 18 stycznia br. i obejmuje działania w telewizji oraz social media.

Spot telewizyjny opowiada historię dziewczynki, która na szkolnym apelu dziękuje swoim rodzicom za to, że troszczą się o nią, dbając o zdrowie jej i całej rodziny. Dzięki ich świadomym działaniom, ona uczy się, co znaczy określenie „zdrowie w swoich rękach” i włącza zasady właściwej higieny do swoich codziennych aktywności.

W klipie reklamowym przedstawione zostało szerokie portfolio produktów Dettol, które skutecznie pomagają w ochronie przed bakteriami i wirusami. Dettol Antybakteryjne mydło w płynie sprawdzi się idealne do mycia rąk w domu, a Dettol  Antybakteryjny żel do rąk 50 ml warto zawsze mieć przy sobie, gdy wychodzimy na zewnątrz. Aby zachować właściwą higienę powierzchni w domu niezastąpione będą Dettol Antybakteryjny Spray Do Powierzchni oraz Dettol chusteczki antybakteryjne.

Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCANN, za dobór mediów agencje OMD oraz Zenith, za produkcję – Dynamo. Spot został wyreżyserowany przez Marka Dawida. Działania PR prowadzone są przez agencję Weber Shandwick.

Dettol to wiodąca marka z portfolio Reckitt Benckiser, która od ponad 80. lat wspiera rodziny w dbaniu o zdrowie w 124 krajach na całym świecie. Powstała z myślą o dezynfekcji sprzętu medycznego w brytyjskich szpitalach, wsparciu leczenia ran oraz profilaktyce chorób zakaźnych. Dziś to szeroka gama produktów do utrzymania codziennej higieny – dezynfekcji  rąk i powierzchni – które pomagają przerwać łańcuch zakażeń chroniąc nas i naszych najbliższych.

Produkty marki Dettol zabijają 99,9% bakterii i wirusów(2) w tym również SARS-CoV-2(3), wywołującego chorobę Covid-19, dzięki czemu mogą być skutecznym środkiem zapobiegającym rozprzestrzeniania się tych patogenów, co potwierdzają niezależne instytuty badawcze.

Comments

comments

14
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...