Albo albo będzie wspierało promocję aplikacji żappka w social mediach

Informacja Prasowa - 03.11.2020
202

Albo albo będzie wspierało promocję aplikacji żappka w social mediach

Albo albo będzie wspierało promocję aplikacji żappka w social mediach

Agencja albo albo nawiązała współpracę z największą siecią sklepów convenience Żabka w zakresie wsparcia komunikacji w social mediach aplikacji żappka. Agencja jest odpowiedzialna za opracowanie idei kreatywnej, kompleksową obsługę projektu w kanałach Social Media, a także realizację aktywacji konsumenckich oraz produkcję contentu.

Osiągnięta przez żappkę kilkumilionowa baza użytkowników wymaga dedykowanego wsparcia komunikacyjnego. Głównym zadaniem postawionym przed albo albo jest wprowadzenie bogatego świata aplikacji w digitalowe otoczenie owocujące dalszym wzrostem zainteresowania aplikacją.

W ramach kampanii  “Kto ma żappkę, ten w Żabce więcej może” agencja będzie budować świadomość klientów dotyczącą szerokiego zastosowania aplikacji.

Za realizację działań z ramienia albo albo odpowiada Agnieszka Czarnecka, Digital Account Manager i Miłosz Jacyna, Head of Social Media & Content.

Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu.

albo albo

albo albo powstało w 2010 roku, jako niezależna agencja kreatywna, specjalizująca się w działaniach komunikacyjnych na styku kultury popularnej, designu i lifestyle’u. Agencja świadczy usługi w zakresie strategii i kreacji, social media, produkcji contentu, a także obsługi PR i influencer marketingu. albo albo współpracuje m.in. z PURO Hotels, Diageo (Bulleit, Singleton), Under Twenty, Dilmah, Packhelp, Ubisoft oraz Grupą Żywiec.

Comments

comments

202
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...