string(118) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2020/10/naleczowianka_spot-2020_9-1200x500.png');"
string(92) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2020/10/naleczowianka_spot-2020_9-1200x500.png"
Przestrzeń tworzy kolejną kampanię dla Nałęczowianki
Przestrzeń tworzy kolejną kampanię dla Nałęczowianki
Nałęczowianka wystartowała z nową odsłoną idei „Miej w sobie pragnienie”.
Kampania nie tylko kontynuuje pozycjonowanie wprowadzone w zeszłym roku,
ale również podkreśla walory produktu – kompozycję minerałów z samego serca Nałęczowa, które można pić każdego dnia, bez ograniczeń.
Działania obejmują komunikację w TV (główne stacje TV), digitalu oraz mediach społecznościowych.
Spot wyreżyserował Antek Nykowski, za produkcję odpowiadała Papaya Films, a postprodukcją zajął się Chimney Pot. Marką opiekuje się kompleksowo agencja holistyczna Przestrzeń.
W 2019 Nałęczowianka przeszła pełne repozycjonowanie, w tym zmianę opakowań, wprowadziła także nowości produktowe.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...