Przestrzeń tworzy kolejną kampanię dla Nałęczowianki

Informacja Prasowa - 02.10.2020
231

Przestrzeń tworzy kolejną kampanię dla Nałęczowianki

Przestrzeń tworzy kolejną kampanię dla Nałęczowianki

Nałęczowianka wystartowała z nową odsłoną idei „Miej w sobie pragnienie”.

Kampania nie tylko kontynuuje pozycjonowanie wprowadzone w zeszłym roku,
ale również podkreśla walory produktu – kompozycję minerałów z samego serca Nałęczowa, które można pić każdego dnia, bez ograniczeń.

Działania obejmują komunikację w TV (główne stacje TV), digitalu oraz mediach społecznościowych.

Spot wyreżyserował Antek Nykowski, za produkcję odpowiadała Papaya Films, a postprodukcją zajął się Chimney Pot.  Marką opiekuje się kompleksowo agencja holistyczna Przestrzeń.

W 2019 Nałęczowianka przeszła pełne repozycjonowanie, w tym zmianę opakowań, wprowadziła także nowości produktowe.

Comments

comments

231
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...