Braughman Group Media ze spektakularną realizacją muralu dla Moliera2.com!

Informacja Prasowa - 03.08.2020
150

Braughman Group Media ze spektakularną realizacją muralu dla Moliera2.com!

Braughman Group Media ze spektakularną realizacją muralu dla Moliera2.com!

W lipcu ruszyła wyjątkowa kampania OOH ekskluzywnego sklepu internetowego Moliera2.com. Za realizację muralu odpowiada Braughman Group Media – lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej OOH/DOOH.

Wielkoformatowy mural można podziwiać w Gdańsku w kluczowej lokalizacji miasta przy ul. Chłopskiej 12. Skierowany jest do zarówno do lokalnej społeczności, jak i turystów odwiedzających centrum stolicy Pomorza podczas tegorocznych wakacji. Wyjątkowe, stworzone w 100% ręcznie wieloformatowe malowidło o powierzchni 160 m2 przedstawia złotą rybkę, która według autorów projektu z Moliera2.com i Braughman Group Media, symbolizuje szczęście oraz inspiruje do tego, aby marzeń nie odkładać na półkę.

Koncept muralu oddaje niesamowitą atmosferę Trójmiasta. Nawiązuje do tradycji, bogatej kultury oraz mieszkańców, którzy śledzą najnowsze modowe trendy. Wybór lokalizacji malowidła był naturalnym elementem strategii kampanii sklepu internetowego Moliera2.com – mówi Konrad Kostrzewa, Development Director w Braughman Group Media. Murale niosą za sobą wysokie wartości artystyczne oraz zachwycają odbiorców już na samym etapie malowania. Braughman Group Media dysponuje ponad 50 lokalizacjami wielkoformatowymi w całym kraju, które są dostosowane pod unikatowe malowidła.

Film z realizacji: https://youtu.be/HCQiz8e-k5U

Comments

comments

150
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...