Francja ponownie zawita do Polski

Informacja Prasowa - 28.07.2020
202

Francja ponownie zawita do Polski

Francja ponownie zawita do Polski

Zakrojona na szeroką skalę promocja francuskiej kultury i sztuki, połączona z promocją najlepszych francuskich produktów. Tak w skrócie możemy opisać akcję French Touch, która po raz 6. rozpoczyna się w Polsce.

W lipcu rozpoczyna się pierwszy etap kampanii French Touch, której celem jest zachęcenie Polaków do odkrywania Francji. – To wyjątkowy i trudny dla nas wszystkich czas. Z utęsknieniem czekamy na zniesienie kolejnych ograniczeń i powrót do normalnej rzeczywistości. Dlatego bardziej niż kiedykolwiek mamy ochotę na spotkania przy kawie, wspólne biesiadowanie, wyjście do kina czy teatru – mówi Sylwia Sasal, rzecznik prasowy akcji French Touch. – Mam nadzieję, że dostarczymy Wam wielu wspaniałych przeżyć i pozytywnych emocji, pobudzimy Wasze pragnienia do odkrywania francuskiej kuchni, filmu, muzyki, sztuki i francuskich produktów. Zabierzemy Was w piękną podróż, abyście mogli poczuć i posmakować Francji w Polsce – dodaje Sylwia Sasal.

Organizatorem akcji French Touch jest agencja Cryptone, wspierana w działaniach przez Ambasadę Francji w Polsce oraz Instytut Francuski. W tegorocznym wydarzeniu bierze udział ponad 60 partnerów. Organizatorzy French Touch przygotowali dla konsumentów ogólnopolską akcję handlową obejmującą 6500 punktów sprzedaży. Od 17 do 31 października będzie można kupić francuskie produkty w promocyjnych cenach i skorzystać z wyjątkowych usług. Dostęp do atrakcyjnych ofert przygotowanych w ramach akcji jest możliwy dzięki mobilnej aplikacji French Touch do ściągnięcia bezpłatnie w App Store i Google Play. Akcja handlowa będzie promowana poprzez kampanię outdoorową, email marketing, kampanię social media oraz magazyn La Belle Vie, który będzie do dostępny bezpłatnie w październiku w Relay, Inmedio, Aelia Duty Free oraz w wersji cyfrowej na stronie https://www.frenchtouchlabellevie.pl/

Jak co roku w ramach akcji French Touch odbędzie się uroczyste Show French Touch w Teatrze Wielkim Operze Narodowej. Organizatorzy donoszą, że wydarzenie odbędzie się w planowanym terminie, czyli 17 października o 19.30. – Głównym tematem tegorocznego show jest „Paris by night”, co oznacza, że zabierzemy widzów w niezwykłą podróż do Paryża, podczas której obejrzą prawdziwy spektakl muzyki, mody i tańca – dodaje Sylwia Sasal. Szczegóły już wkrótce!

Comments

comments

202
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...